PDA

View Full Version : detalii despre sifilis

mihaela.mihai
06-02-2004, 01:29
Stimate domnule doctor,
Ma numesc Mihaela Mihai si am o nepotica in varsta de 5 zile care sufera de sifilis congenital. Din pacate ( si din motive pe care nu are rost sa le comentaz ), personalul maternitatii in care sunt internate sora mea si fetita ei nu este dispus sa-mi dea mai multe detalii. Tot ce va pot spune este ca sora mea ( care este o persoana cu handicap ) a urmat un tratament pentru sifilis in luna februarie a anului 2003, rezultatele analizelor ulterioare fiind negative. Acum, insa, sunt pozitive atat ale ei cat si ale fetitei. Domnule doctor, nu judec pe nimeni si nu ma plang de nimeni, ci doar imi doresc foarte mult sa pot face ceva pentru ele, in conditiile in care eu sunt studenta si dispun doar de bursa pe care o primesc de la facultate. Exista vreun tratament pe care sa-mi permit sa-l platesc? Puteti sa-mi spuneti de unde pot obtine mai multe informatii despre aceasta boala si despre ce trebuie facut astfel incat nepotica mea sa aiba macar speranta ca va avea o viata normala?
Va multumesc pentru ca mi-ati ascultat pasul si va doresc toate cele bune.

Cu respect,
Mihaela Mihai

Dr.S.Damian
10-02-2004, 10:31
Trebuie sa ajungeti neaparat la un spital de pediatrie (la sectia de la Fundeni de exemplu, sau puteti incerca la Spitalul de dermato-venerice Scarlat-Longhin, insa nu stiu daca au sectie pentru nou-nascuti). Si pentru sifilisul congenital se face tratament intensiv cu Penicilina, care nu este costisitor, ba mai mult este gratuit, fiindca aceasta este o problema sociala si se acorda tratament gratuit.
Este foarte grav ca s-a ajuns pana aici si ma intreb cum a fost posibil (judecand personalul medical, nu pe dvs sau pe sora).
Sifilisul congenital este o boala grava, cu urmari grave.
Citeste acest articol (http://www.cs.nsw.gov.au/rpa/neonatal/html/newprot/syphilis.htm)

rebel
20-12-2007, 18:13
Stimate domnule doctor,