PDA

View Full Version : am nevoie de un sfat

Lucifer18
27-08-2008, 18:35
Salut! Va rog frumos sa ma scuzati daca nu am postat unde trebuie , dar sunt incepator ..... sper ca ma intelegeti voi .... multumesc......

Ma numesc Florin, am 17 ani , 1,85m , 72-74 kg , si sunt cam slab :|.....as vrea sa cresc si eu in masa musculara si mam gandit asa: sami cumpar un set de gantere , haltere pana in 20 de kg (momentan) .... (vreau sa fac exercitiile aksa , sa ma simt eu mai in largul meu :D ), sami cumpar Rapid Mass 4kg ( http://www.nutriline.ro/index.php?page=shop.product_details&flypage=&product_id=673&category_id=48&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1 ) Nu fac reclama la acest site dar aici am gasit eu acest produs!, si sami fac un program pentru exercitii.

Intrebarile sunt urmatoarele:
1. E bine ce fac ? Sa cumpar gantere si haltere sa fac exercitiile la mn acasa?
2. E bum acest produs Rapid Mass pentru a creste cat de cat repede in masa musculara? (repede adica 1 -2 -3luni)
3. Cum se prepara acest produs?(Una sau doua portii, din doua masuri, pe zi, dupa antrenament.) Cum adik 2 portii din doua masuri? asta nu inteleg eu .
4. Ma poate ajuta cineva cu un program pentru exercitii? pentru ca nam mai fost la sala pana acum (dar nici nu prea vreau sa ma vada toata lumea , nu ma simt eu in largul meu :"> ) Acasa ma simt cel mai bine am spatiu nu ma priveste nimeni si pot sa dau tot cei mai bun din mine in pustietatea mea ;))
5. As vrea ca exercitiile si programul pe care mil faceti ...... sa fie pentru incepatori..... adica sal inteleg ca nu cunosc toti termenii , denumeri si alte chestii la acest "sport".

Si cam atat pentru moment. Daca mai aveti nevoie de alte informatii despre mn cereti si vi le ofer. Va multumesc foarte mult pentru timpul acordat si pentru ajutorul care o sal primesc ( am observat ca aveti grija de toata lumea:P )! Si inca o data va rog sa ma scuzati daca nu am postat unde trebuie si daca nu aveam voie sa pun acel link acolo. Multumesc!