PDA

View Full Version : antrenarea pieptului

silviu2060
26-10-2009, 12:54
cum e corect de folosit planurile pt impins de pe banca????

care trebuie sa fie primul plan,al 2-lea si al 3-lea pt rezultate bune???

cate serii si cate repetari pt fiecare plan ??

multumesc...astept raspunsuri ....

Radulescu Stefan
26-10-2009, 14:11
Eu stiu ca de obicei se face mai intai plan inclinat apoi cel orizontal. Mie asa mi-a recomandat instructorul, am vazut ca si multi culturisti fac asa.

La repetari, eu fac la plan inclinat 4 serii, cresc la fiecare serie greutatea, la primele 2 serii fac intre 8 si 10 repetari, apoi la ultimile 2 intre 6 si 8.

La plan orizontal tot la fel 4 serii, la fel numarul de repetari. Numai ca la plan orizontal bag putin mai multa greutate ca e mai usor.

Si eu sunt incepator, iti zic din ce mai fac si eu, dar cred ca e bine. Asteapta si raspunsurile celorlalti membrii mai experimentati :D.

Bafta.

marcel86
26-10-2009, 16:36
Daca vrei sa cresti in special pectoralul clavicular , ar fi bine sa incepi cu planul inclinat. Dar nu exista o regula stricta privind ordinea in care ar trebui executate cele 3 planuri. Poti sa le interschimbi cum vrei, ca metoda de a varia antrenamentul pieptului.

katalin
26-10-2009, 18:18
Radulescu Stefan, teoretic, cel mai usor plan este cel declinat, apoi urmand orizontalul si la final, cel mai greu, inclinat

silviu2060
26-10-2009, 19:00
Radulescu Stefan, teoretic, cel mai usor plan este cel declinat, apoi urmand orizontalul si la final, cel mai greu, inclinat

nu ma intereseaza cum e mai usor .....vreau ceva sa fie foarte eficient ..Pe mine asta ma intereseaza.

katalin
26-10-2009, 19:07