PDA

View Full Version : vreau cateva kg in plus

Raul
14-11-2004, 22:30
Buna,
Am 23 spre 24 de ani, 1,80 m inaltime si doar 65 kg. As vrea enorm sa pun in greutate cateva kg macar pana la 71-72. Mai mult nu-mi trebuie. La varsta si inaltimea mea sunt slab.
Vreau sa mentionez ca nu am timp de culturism (nici nu as dori sa-l practic) si nu am un efort fizic mare la servici. Mesele sunt cam 3-4 la zi. Mai mult de atat nu pot sa mananc.
Va rog denumiti niste medicamente care ma pot aduce la greutatea dorita, dar nici sa nu ma afecteze si sa devin gras. Deci vreau doar vreo 7 kg in plus.
Sunt "paralel" cu medicina si va rog mult sa-mi da-ti mai multe detalii despre medicamentele ce o sa mi le recomandati, de unde le pot cumpara, la ce pret sunt aprox., cat timp trebuie sa le iau, si daca sunt garantate 100% pt. ce-mi doresc ?

Va multumesc mult si va rog din suflet raspundeti-mi la toate nelamuririle de mai sus. Pt. mine e o povara acest lucru.

Stima si respect, Raul.

Dr.S.Damian
15-11-2004, 11:07
O sa fie destul de greu sa iei in greutate fara sa te apuci de sport.
In primul rand ti-as recomanda sa iti faci timp de sport (nu neaparat culturism, orice sport vrei tu).
Era bine daca imi spuneai si mie ce mananci si in ce cantitati, ca sa imi fac o idee.
In principiu, iti recomand un complex de minerale si vitamine in combinatie cu un concentrat proteic. Asta pe langa alimentatie, care trebuie sa fie cat mai diversificata si bogata in toti nutrientii.
Ca si concentrat proteic iti recomand Protein Mix, 2 portii pe zi, si ai mai putea sa iei Nutrifort 2 portii pe zi. Le poti comanda de la www.redis.ro

Raul
15-11-2004, 18:42
Daca nu va deranjez as mai face ceva completari la raspunsul dat de d-voastra astazi. M-ati intrebat cat mananc :
dimineata crenvursti sau salam, icre
intre mese un corn sau o felie pizza, sau un iaurt etc
in jur de ora 5 ciorba si felul 2
si mai mananc seara cate un sandwich, chiar si slanina si poate dulciuri
dar se intampla si cand mai sar mesele