PDA

View Full Version : forta-masa musculara

Ewan
05-11-2003, 11:52
D-le doctor,
Am observat ca am prea putina forta,desi sunt destul de bine facut(am 79 kg,la1,80 m,si 8% grasime corporala).La brat am 37 cm,si fac flexii cu bara cu doar 34 kg,4 repetari,sau 29 kg,9-10 repetari.Si nu pot spune ca sunt chiar incepator,am mai tras si inainte putin,iar acum trag de 3 saptamani.Forta scazuta o vad insa mai ales in comparatie cu ceilalti.Si am mai observat ca eu cresc lent in forta,dar foarte repede in masa musculara(in astea 3 saptamani am crescut 6 cm la torace,1,5 la brat-am tras doar ptr biceps,2,5 la coapsa,2,5 la gamba).Am pus 4 kg pe mine si nu vad sa fi pus si grasime.
De ce exista decalajul asta dintre forta si masa musculara?
2.din cauza ca sunt in criza de timp,vreau sa renunt la antrenamentul de culturism ,insa nu cu totul.Vreau sa-mi antrenez in continuare bicepsul(pt ca imi place sa-l antrenez)si deltoizii(pt ca e cool sa ai deltoizi mari).Eu vreau insa sa si slabesc,si va intreb daca faptul ca nu-mi antrenez tot corpul si am o dieta hipocalorica,poate avea un efect negativ in potentialul maxim de dezvoltare al celor 2 grupe?
3.Cate grame de proteina/kilocorp trebuie sa iau pentru a nu-mi diminua masa musculara si a creste cele2 grupe?
4.Ati putea sa-mi scrieti un program de intretinere pt stoparea scaderii masei musculare?

Dr.S.Damian
05-11-2003, 23:00
1. E prea devreme sa tragi o concluzie. Ce ai fi vrut, sa faci biceps cu 50 dupa trei saptamani? O sa creasca si forta, fii fara grija. In alta ordine de idei, in culturism prioritatea in culturism e dezvoltarea masei musculare, deci daca prin absurd ai creste lucrand cu greutati mici, care e problema? Numai ca asa cum am spus, asta e prin absurd; in mod normal, cu timpul vei ajunge sa pui din ce in ce mai mult pe bara.