View Full Version : vreau s-a cresc in greutate
Unregistered
02-12-2003, 21:58
sunt incepator fac de 1 luna am 17 ani si vreau sa-mi spuneti cateva sugestii sa incep bine.Va multumesc.
Dr.S.Damian
03-12-2003, 19:20
Ai citit articolele de pe site?
Maximilian
23-02-2009, 13:25
Ai citit articolele de pe site?
Salut am si eu cateva intrebari legate de alimentatie.....trebuie sa cresc in greutate makar ink 5 kg k am 1.78 si 60 de kg momentan...ceea ce e putin...si fak si sala mananc regulat si mult (de 3 ori pe zi ) si intre mese mici gustari fructe si chesti de genu....si de 1 luna de zile nici un efect :| exista ceva care sa ma ajute la problema mea ?...sau trebuie sa schimb ceva la felul cum mananc...un sfat va rog
Maximilian
23-02-2009, 13:26
Ups nu am scris unde trebuia de prima data k sa postez mesajul..sry...il mai scriu o data sper sa nu fie problema......Salut am si eu cateva intrebari legate de alimentatie.....trebuie sa cresc in greutate makar ink 5 kg k am 1.78 si 60 de kg momentan...ceea ce e putin...si fak si sala mananc regulat si mult (de 3 ori pe zi ) si intre mese mici gustari fructe si chesti de genu....si de 1 luna de zile nici un efect :| exista ceva care sa ma ajute la problema mea ?...sau trebuie sa schimb ceva la felul cum mananc...un sfat va rog
bn13kgula
26-02-2009, 17:42
Ups nu am scris unde trebuia de prima data k sa postez mesajul..sry...il mai scriu o data sper sa nu fie problema......Salut am si eu cateva intrebari legate de alimentatie.....trebuie sa cresc in greutate makar ink 5 kg k am 1.78 si 60 de kg momentan...ceea ce e putin...si fak si sala mananc regulat si mult (de 3 ori pe zi ) si intre mese mici gustari fructe si chesti de genu....si de 1 luna de zile nici un efect :| exista ceva care sa ma ajute la problema mea ?...sau trebuie sa schimb ceva la felul cum mananc...un sfat va rog