View Full Version : Buna
simona_tpsc
27-11-2006, 12:07
sunt simona am20de ani si sunt studenta.Acum3 ani am foft diagnosticata cu artrita cronica juvenula forma poliarticulara,mi-a dat ca tratament prednison2pastile pe zi dimineata si 3 pastile de metotrexat pe saptamana si acum 3luni mi-am schimbat medicul si iau 1 pastila de medrol dimineata si 4pastile de metotrexat pe saptamana.Mi s-a zis ca acest reumatism l-am facut de la sreptococ si eu as vrea sa stiu daca nu ar fi bine sa fac injectii cu moldamin mai multi ani la rand pt ca de la tratamentele pe care l-am luat si pe care le iau nu ma simt fff bine dimineata mainile imi sunt intepenite ma dor umerii si uneori genunchii,sau daca as putea sa fac moldamin in paralel cu tratamentul pe care il iau ,sau ce ma sfatuiti ca ar trebui sa fac?
florescunicolae
29-11-2006, 16:51
din cate am citit din textul pe care tu l-ai scris, ai aceeasi boala ca a mea.diferenta e ca eu am ajuns acum un an intr-o situatie critica, dupa care s-au luat toate masurile posibile ca sa fiu "readus la viata".ceea ce s-a si intamplat relativ repede.daca vrei pot sa iti dau sfaturi,sau pot sa vb cu tine despre orice.tu decizi.am mult mai multa experienta in sensul asta,eu avand boala de vreo 9 ani.poti sa imi scrii pe adresa mea de mess :cayrro@yahoo.com.vreau sa te ajut cu sfaturi.sanatate!
Dr.S.Damian
29-11-2006, 16:52
Daca medicii care te-au vazut, ti-au recomandat un tratament, eu zic sa il urmezi si sa nu ai initiative proprii. Moldaminul se recomanda in fazele initiale ale reumatismului articular acut. Tu ai alta boala.
florescunicolae
29-11-2006, 17:05