Go Back   FITNESS . NUTRITIE . ANTRENAMENT . CULTURISM . SUPLIMENTE NUTRITIVE . SCADERE IN GREUTATE > NUTRITIE
User Name
Password
FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 01-05-2009, 18:49   #1
ryan
Registered User
 
ryan's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 78
coaja de ou pisata

http://www.misterbig.ro/toate-artico...ate-lecui.html
ryan is offline   Reply With Quote
Old 01-05-2009, 18:51   #2
ryan
Registered User
 
ryan's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 78
Fiecare om trebuie să consume, īn medie, zilnic, 0,12-0,15 g de calciu. Dar consumul zilnic de cafea, ciocolată, sucuri tip Cola, măreşte eliminarea calciului din organism, prin urină, de aproape 5 ori. Acelaşi efect īl au şi consumul mare de sare şi de carne...



Īn mod clar, bolnavii de osteoporoză vor exclude din meniul zilnic toate produsele alimentare care intensifică eliminarea calciului din organism. De exemplu: cafeaua şi coca-cola măresc de 5 ori eliminarea calciului prin urină.

Acelaşi efect īl au şi produsele care conţin multă sare sau multe proteine, cum sīnt produsele din carne. De asemenea, unele alimente vegetale precum varza, tărīţele, cartofii scad puternic absorbţia calciului īn intestine. Nu numai produsele alimentare, ci şi preparatele pe bază de hormoni, cum sīnt glucocorticosteroizii, favorizează dezvoltarea osteoporozei. Īn meniu trebuie introduse alimente care să conţină cīt mai mult calciu şi vitamina D3, vitamină care asigură asimilarea calciului īn organism.

Supa de ceapă

Această mīncare se foloseşte cu succes īn tratarea osteoporozei: 2 cepe mari sau 4 cepe medii se ***ăţă de coajă, dar aceasta nu se aruncă. Ceapa se prăjeşte īn ulei pīnă devine aurie. Se pune īn cratiţă īmpreună cu coaja spălată, se toarnă 1 l de apă şi se fierbe 10-15 minute. După dorinţă, se pot adăuga 2 cubuleţe de "Galina Blanca". Supa se lasă 15-20 minute, după care se scot cojile de ceapă. Supa cu ceapă se īmparte īn 3 porţii egale, pentru trei zile. Fiecare porţie se consumă fie dimineaţa, fie la prīnz. Se repetă reţeta astfel īncīt cura să dureze o lună de zile sau mai mult, īn funcţie de necesităţi.

Supa se poate folosi nu numai īn cazuri de artroză şi osteoporoză, ci şi īn caz de cancer la stomac; numai că, īn acest caz, bolnavul nu va consuma decīt lichidul din supă, fără ceapă.

Brīnza cu calciu

Se īncălzesc 5 l de lapte, se adaugă 1 litru de lapte bătut sau lapte acru, 300 g de smīntīnă, 1 lingură de pulbere din coajă de ou, sau pastile pisate de calciu din farmacie. Se ia de pe foc īnainte de fierbere şi se răceşte. Dacă este subţire, se strecoară brīnza. Zerul obţinut se poate folosi pentru prepararea mīncărurilor sau, īn cosmetic㠖 mască pentru un păr cu probleme ori ca loţiune de ten.

Citratul de calciu

Fiecare om trebuie să consume, īn medie, zilnic, 0,12-0,15 g de calciu. Dar consumul zilnic de cafea, ciocolată, sucuri tip Cola, măreşte eliminarea calciului din organism, prin urină, de aproape 5 ori. Acelaşi efect īl au şi consumul mare de sare şi de carne. Produsele care conţin celuloză, ca varza, cartofii, pīinea neagră micşorează considerabil absorţia calciului īn intestine.

Trebuie ştiut că, elementul calciu poate fi absorbit şi folosit īn organismul nostru numai īn prezenţa vitaminei D3 sau C din lămīie. Astfel, necesarul zilnic de calciu, care se găseşte īn 100 g de brīnză de vaci sau 1 l de lapte de vacă sau īn coaja unui ou va fi consumat cu suc de lămīie, care va asigura absorbţia cantităţii de calciu. Atenţie! Sucul de lămīie nu poate fi īnlocuit cu sare de lămīie dizolvată īn apă.

Iată două metode de preparare a citratului de calciu. Prima metodă este mai simplă: se macină pulbere coaja de ou, se amestecă o linguriţă de praf de ou, cu o lingură de suc de lămīie proaspăt. Se amestecă pīnă apare spuma. Se adaugă īn mīncare sau se consumă separat, cīte 2-3 linguriţe pe zi.

A doua metodă este puţin mai complicată şi se adresează persoanelor cu afecţiuni īn stadii mai avansate. Se spală foarte bine 7 ouă albe de casă, se pun īntregi īntr-un borcan sterilizat şi peste ele se toarnă sucul a 12 lămīi. Se īnchide bine borcanul şi se păstrează la frigider 12 zile. Zilnic, se amestecă atent conţinutul borcanului cu o lingură de lemn. La sfīrşitul perioadei, se trece conţinutul borcanului prin sită şi se adaugă 0,5 l de coniac şi 200 g de miere de albine. Amestecul obţinut se păstrează īn frigider şi se consumă de 3 ori/zi, īntre mesele principale.
ryan is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2009, 15:15   #3
anabolizant
Registered User
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 822
Fiecare om are nevoie de minim un gram de calciu/zi. Adolescentii mai mult, iar sportivii si mai mult. Deci nu 0.15 grame. Produsele care micsoreaza absorbtia... daca ar fi asa nu am stii ce sa facem, sa mancam lactate ca sa avem calciu, sau sa mancam legume ca sa avem fibre sau sa mancam citrice ca sa avem vitamina c si sa absorbim mai bine calciul in oase sau sa nu mancam citrice ca in mediul acid calciul nu se absoarbe. Organismul isi ia marje de siguranta, oricum nu absoarbe tot ce mancam, decat daca avem mari carente si incepem sa mancam bine. Corpul isi ia cat are nevoie sa-i fie bine.
anabolizant is offline   Reply With Quote
Old 03-05-2009, 09:44   #4
Alex Popescu
Registered User
 
Alex Popescu's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Buzau
Posts: 1,703
Quote:
Originally Posted by ryan
Fiecare om trebuie să consume, īn medie, zilnic, 0,12-0,15 g de calciu. Dar consumul zilnic de cafea, ciocolată, sucuri tip Cola, măreşte eliminarea calciului din organism, prin urină, de aproape 5 ori. Acelaşi efect īl au şi consumul mare de sare şi de carne...



Īn mod clar, bolnavii de osteoporoză vor exclude din meniul zilnic toate produsele alimentare care intensifică eliminarea calciului din organism. De exemplu: cafeaua şi coca-cola măresc de 5 ori eliminarea calciului prin urină.

Acelaşi efect īl au şi produsele care conţin multă sare sau multe proteine, cum sīnt produsele din carne. De asemenea, unele alimente vegetale precum varza, tărīţele, cartofii scad puternic absorbţia calciului īn intestine. Nu numai produsele alimentare, ci şi preparatele pe bază de hormoni, cum sīnt glucocorticosteroizii, favorizează dezvoltarea osteoporozei. Īn meniu trebuie introduse alimente care să conţină cīt mai mult calciu şi vitamina D3, vitamină care asigură asimilarea calciului īn organism.

Supa de ceapă

Această mīncare se foloseşte cu succes īn tratarea osteoporozei: 2 cepe mari sau 4 cepe medii se ***ăţă de coajă, dar aceasta nu se aruncă. Ceapa se prăjeşte īn ulei pīnă devine aurie. Se pune īn cratiţă īmpreună cu coaja spălată, se toarnă 1 l de apă şi se fierbe 10-15 minute. După dorinţă, se pot adăuga 2 cubuleţe de "Galina Blanca". Supa se lasă 15-20 minute, după care se scot cojile de ceapă. Supa cu ceapă se īmparte īn 3 porţii egale, pentru trei zile. Fiecare porţie se consumă fie dimineaţa, fie la prīnz. Se repetă reţeta astfel īncīt cura să dureze o lună de zile sau mai mult, īn funcţie de necesităţi.

Supa se poate folosi nu numai īn cazuri de artroză şi osteoporoză, ci şi īn caz de cancer la stomac; numai că, īn acest caz, bolnavul nu va consuma decīt lichidul din supă, fără ceapă.

Brīnza cu calciu

Se īncălzesc 5 l de lapte, se adaugă 1 litru de lapte bătut sau lapte acru, 300 g de smīntīnă, 1 lingură de pulbere din coajă de ou, sau pastile pisate de calciu din farmacie. Se ia de pe foc īnainte de fierbere şi se răceşte. Dacă este subţire, se strecoară brīnza. Zerul obţinut se poate folosi pentru prepararea mīncărurilor sau, īn cosmetic㠖 mască pentru un păr cu probleme ori ca loţiune de ten.

Citratul de calciu

Fiecare om trebuie să consume, īn medie, zilnic, 0,12-0,15 g de calciu. Dar consumul zilnic de cafea, ciocolată, sucuri tip Cola, măreşte eliminarea calciului din organism, prin urină, de aproape 5 ori. Acelaşi efect īl au şi consumul mare de sare şi de carne. Produsele care conţin celuloză, ca varza, cartofii, pīinea neagră micşorează considerabil absorţia calciului īn intestine.

Trebuie ştiut că, elementul calciu poate fi absorbit şi folosit īn organismul nostru numai īn prezenţa vitaminei D3 sau C din lămīie. Astfel, necesarul zilnic de calciu, care se găseşte īn 100 g de brīnză de vaci sau 1 l de lapte de vacă sau īn coaja unui ou va fi consumat cu suc de lămīie, care va asigura absorbţia cantităţii de calciu. Atenţie! Sucul de lămīie nu poate fi īnlocuit cu sare de lămīie dizolvată īn apă.

Iată două metode de preparare a citratului de calciu. Prima metodă este mai simplă: se macină pulbere coaja de ou, se amestecă o linguriţă de praf de ou, cu o lingură de suc de lămīie proaspăt. Se amestecă pīnă apare spuma. Se adaugă īn mīncare sau se consumă separat, cīte 2-3 linguriţe pe zi.

A doua metodă este puţin mai complicată şi se adresează persoanelor cu afecţiuni īn stadii mai avansate. Se spală foarte bine 7 ouă albe de casă, se pun īntregi īntr-un borcan sterilizat şi peste ele se toarnă sucul a 12 lămīi. Se īnchide bine borcanul şi se păstrează la frigider 12 zile. Zilnic, se amestecă atent conţinutul borcanului cu o lingură de lemn. La sfīrşitul perioadei, se trece conţinutul borcanului prin sită şi se adaugă 0,5 l de coniac şi 200 g de miere de albine. Amestecul obţinut se păstrează īn frigider şi se consumă de 3 ori/zi, īntre mesele principale.

sau folosesti un supliment cu calciu care are saruri mult mai solubile si mai ieftine. nu?
Alex Popescu is offline   Reply With Quote
Old 04-05-2009, 08:09   #5
Cristian Neagu
Administrator
 
Cristian Neagu's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: bucuresti
Posts: 9,166
Riscul creste la administrarea unor doze crescute de calciu, la cei care au predispozitie genetica spre calculi renali.Tot acest proces trebuie monitorizat de un medic.
__________________
pentru personal training puteti sa ma contactati pe email belive_inu@yahoo.com
Cristian Neagu is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT +4. The time now is 16:40.