Go Back   FITNESS . NUTRITIE . ANTRENAMENT . CULTURISM . SUPLIMENTE NUTRITIVE . SCADERE IN GREUTATE > ANTRENAMENT
User Name
Password
FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 23-01-2013, 20:50   #1
Ionut14
Registered User
 
Ionut14's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Bucuresti
Posts: 129
Genoflexiuni.

Va salut !Am si eu doua intrebari:Genoflexiunile cu bara la ceafa sunt la fel de eficiente daca le fac la cadrul Smith?Ma antrenez intr-o sala destul de moderna,dotata cu aparate dar nu sunt suporti de geno .Cam cate repetari pe serie ar fi ok daca doresc masa?Am vazut un topic foarte vechi in care dl.Neagu recomanda 20,nu sunt cam multe?
Ionut14 is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2013, 21:09   #2
BogdanTC
Registered User
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 202
Daca vrei masa, mai ales la picioare, ai nevoie de greutate destul de mare.
10-12 rep. / serie cu greutate crescatoare pana atingi maximul de kg / 6-7 repetari eu zis ca este ok.

Ai doar 16 ani. Ai grija mare cu presiunea pusa pe coloana la genuflexiuni.
BogdanTC is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2013, 21:22   #3
Ionut14
Registered User
 
Ionut14's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Bucuresti
Posts: 129
Quote:
Originally Posted by BogdanTC
Daca vrei masa, mai ales la picioare, ai nevoie de greutate destul de mare.
10-12 rep. / serie cu greutate crescatoare pana atingi maximul de kg / 6-7 repetari eu zis ca este ok.

Ai doar 16 ani. Ai grija mare cu presiunea pusa pe coloana la genuflexiuni.
Acum dispun de centura si niste fase pe care le folosesc ca genunchere,insa am facut si fara..fac geno cred ca de vreo 7 luni si nu am probleme,am avut doar odata niste intepaturi,dar acum nu mai simt nimic.Instructorul de la sala ma sfatuieste sa nu mai fac pt ca sunt in crestere..sunt si f inalt am 1,91.
Ionut14 is offline   Reply With Quote
Old 24-01-2013, 00:17   #4
Lukian
Registered User
 
Join Date: Jan 2008
Location: Germania
Posts: 2,784
Send a message via Yahoo to Lukian
E cam nasol sa faci geno cu bara pe spate la cadrul smith, predispun la o postura cu coloana indoita. Mai naturale sunt front squats la smith.
__________________
Blogul meu de culturism, fitness, dieta, alimentatie, suplimente si lifestyle sanatos !! Informatii utile pentru toti!!
http://lukian-fitnessblogg.blogspot.ro/
Lukian is offline   Reply With Quote
Old 24-01-2013, 07:39   #5
Cristian Neagu
Administrator
 
Cristian Neagu's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: bucuresti
Posts: 9,162
Ma amuz cand vad ca nu-si pune nimeni problema faptului ca picioarele nu raspund ca trenul superior la efort, deci evident ca la un nr de 12-10 rep nu va obtine un flux de sange suficient ca sa creasca corespunzator.
Bogdan TC esti sigur ca e bine sa-i recomanzi un nr de rep mai mic cu greutati mari la 16 ani si 1,91?...daca isi va deplasa o vertebra sau mai rau , din cauza greutatii prea mari, o sa isi puna alte intrebari, printre care si de ce oare nu ascultat pe cine trebuie.Eu cand vad unul care imi pune afirmatiile la indoiala, desi el se antreneaza de cateva luni, ma retrag, ca nu am obiceiul sa stric orzul pe gaste, dar cu coloana nu e de joaca!
__________________
pentru personal training puteti sa ma contactati pe email belive_inu@yahoo.com
Cristian Neagu is offline   Reply With Quote
Old 24-01-2013, 15:30   #6
Ionut14
Registered User
 
Ionut14's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Bucuresti
Posts: 129
Quote:
Originally Posted by Cristian Neagu
Ma amuz cand vad ca nu-si pune nimeni problema faptului ca picioarele nu raspund ca trenul superior la efort, deci evident ca la un nr de 12-10 rep nu va obtine un flux de sange suficient ca sa creasca corespunzator.
Bogdan TC esti sigur ca e bine sa-i recomanzi un nr de rep mai mic cu greutati mari la 16 ani si 1,91?...daca isi va deplasa o vertebra sau mai rau , din cauza greutatii prea mari, o sa isi puna alte intrebari, printre care si de ce oare nu ascultat pe cine trebuie.Eu cand vad unul care imi pune afirmatiile la indoiala, desi el se antreneaza de cateva luni, ma retrag, ca nu am obiceiul sa stric orzul pe gaste, dar cu coloana nu e de joaca!
Acum m-am cam lamurit cu greutatea si repetarile,demult am facut si cu 65kg 5 rep si simteam ceva la coloana pe moment,dar durerea disparea..o sa fortez doar la presa inclinata(cu centura si genunchere)
Ionut14 is offline   Reply With Quote
Old 30-01-2013, 13:28   #7
Ionut14
Registered User
 
Ionut14's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: Bucuresti
Posts: 129
Flexiile cu bara pentru biceps cu priza pronatie solicita bicepsul si antebratele?
Ionut14 is offline   Reply With Quote
Old 30-01-2013, 13:47   #8
Lukian
Registered User
 
Join Date: Jan 2008
Location: Germania
Posts: 2,784
Send a message via Yahoo to Lukian
Da.
Lukian is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off
Forum Jump

All times are GMT +4. The time now is 10:35.