Antrenamentul lui Arnold pentru gambe

16
2493
gambe

gambeGambele, la fel ca deltoizii si abdominalii, sunt o parte foarte importanta a fizicului. O pereche de gambe bine dezvoltate arata bine la plaja, pe terenul de tenis si, de asemenea, cand esti pe scena de concurs, scria Arnold in cartea sa „Enciclopedia culturismului modern”.

Umerii lati, abdominalii bine conturati si gambele puternice au fost calitati evidentiate de sculptorii greci la statuile lor clasice, ce reprezentau atleti sau luptatori. Ideal este ca gambele tale sa aiba acelasi perimetru ca al bratelor si al gatului. Gambele sunt considerate ca fiind grupa musculara cel mai greu de dezvoltat.

Antrenamentul pentru gambe

Arnold spunea: „Am avut probleme cu gambele pana m-am antrenat cu Reg Park. Eu lucram cu 250 kg, el cu aproape dublu. Am marit imediat greutatile.” Principalul exercitiu pentru cresterea masivitatii gambelor este ridicari pe varfuri din stand cu greutatea pe ceafa sau umeri. Acest exercitiu, impreuna cu cel numit magarul (din stand aplecat, cu greutatea pe mijloc) si cel din sezand cu greutatea pe genunchi, lucreaza gambele din toate unghiurile.

gambeArnold isi antrena gambele 30-45 de minute pe zi, 6 zile pe saptamana. „Cea mai buna metoda pentru a le face sa creasca este sa le sochez constant, utilizand toate tehnicile de marire a intensitat ii cunoscute, de la seriile cu greutati descrescatoare pana la cele cu repetari partiale”, spune Arnold. De asemenea, el obisnuia sa schimbe pozitia talpilor. Facea uneori ridicarile pe varfuri cu varfurile apropiate si calcaiele departate, iar alteori cu calcaiele apropiate si varfurile departate sau ridicari doar pe un picior.

Iata antrenamentul sau pentru gambe, de luni pana vineri:

Luni, miercuri, vineri

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein

– magarul, 5 serii a 15 repetari

– ridicari pe varfuri din stand, 5 x 10

– ridicari pe varfuri din sezand, 5 x 15

– ridicari pe un picior, cu gantera in mana, 5 x 15

Marti, joi, sambata

– ridicari pe varfuri la presa, 4 x 12

– magarul pe un picior, 4 x 12

– ridicari pe varfuri din sezand, 4 x 12

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

16 COMENTARII

  1. Lamuriti.ma cu ceva:Arnold se antrena de 6 ori pe sapt; chiar si cu cea mai buna dieta si cei mai buni steroizi cum de e posibil sa se recupereze ca sa creasca tinand cont ca mai baga si tehnici de intensitate????? Muschii au nevoie de anumiti timpi de odihna…..Arnold nu ii odihnea si facea si progrese,GREU de crezut ce zice el

  2. Arnold mai spunea si ca se antrena 7 ore pe zi plus mai si invata.Poate de aici si operatiile la inima si copii cu probleme tot la inima? Deci el Arnold ori minte ca un magarus ori… a fost nebun si asta a lucrat pentru el.M ai inteles?

  3. Cand a ajuns pe taramul american lui Arnold i s-a spus ca nu va face fata concurentei cu gambele pe care le avea asa ca singura metoda a fost un antrenament intens asa cum zice el,se zice ca s-a antrenat extrem de mult pentru a avea gambele la nivel corespunzator.
    Train hard or go on protein! :)) Bafta!

  4. Varianta cu mintitul ca magarusul cred ca e cea mai plauzibila, antrenatul intens….exterm a lui arnold deja nu mai conteaza ce proteine ce dieta cate ore de somn genetica si toate celelalte abureli…..e prea mult ce e in articol…nu ai timp sa te recuperezi si daca nu te recuperezi….nu conteaza intensitatea

  5. Stimati tineri, pe vremea noastra se mancau oua, sarmale si fasole, iar muschii si forta cresteau cu 4 sau 5 ore de antrenament zilnic! Voi doriti doar „fizic”! Daca va pune cineva sa vasliti pe un lac, dati faliment, dar de fapt sunteti vedete la aparate!

    • Mare dreptate ai sa stiti toti daca munciti din greu, va imaginati si credeti ca veti creste se va intampla dar doar prin munca grea si trebuie sa iti si placa . Ambitie si Vointa !

  6. Andrei si acum se mananca oua, sarmale si fasole ca nu sunt interzise. La momentul actual se cauta performante din ce in ce mai mari ptr ca asta cere societatea monstri mai mari decat Coleman, mai estetici, goluri mai multe de la Messi, viteza mai mare de la Bolt etc…Iar cu antrenamentul practicat acum 40 de ani nu se pot obtine performantele actuale. Cred ca sunteti de accord cu mine daca spun ca fiecare muschi are anumiti timpi de odihna si regenerare, iar din articolul de mai sus rezulta ca Arnold nu isi odihnea muschii gambelor.Deci ptr mine nu conteaza cata fasole se manca sau cate pastile se luau(ca doar nu degeaba a fost operat pe inima de 2 ori, poate era de la vaslit;)…..cred doar ca Aenold ca si alti culturisti scrie ce il tuna prin cap si nu spunea,spune adevarul iar cititorii inteleg ca tre sa antreneze muschii de 20 de ori pe sapt

  7. Desigur pe langa timpii de recuperare conteaza si tipul de antrenament volumul, dieta si alte metode de recuperare dar nu e cazul sa intram in detalii

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.