Brate de model

3
507
Julien Greaux

Julien GreauxSa fii „fit“ nu inseamna neaparat sa participi la concursuri, ci sa fii in forma si sa ai un fizic bine proportionat, sanatos, cu procente optime de masa musculara si de tesut adipos. Julien Greaux nu participa la concursuri, insa este departe de media celor care merg la sala doar pentru intretinere, iar acest lucru se poate constata privindu-i si admirandu-i corpul.

„Multi oameni imi spun ca gresesc neparticipand la consursuri,“ spune el. „Ei se gandesc ca ma antrenez atat de puternic fiindca intr-o buna zi voi urca pe scena. Poate ca va exista si acel moment, dar deocamdata nu urmaresc acest lucru.“

Julien Greaux nu a urmarit niciodata sa devina foarte masiv. La varsta de noua ani, a inceput sa studieze artele martiale intr-un club pe insula St. Bart, unde s-a nascut. „M-am apucat de arte martiale pentru ca era una dintre putinele activitati pe care le puteam face pe acea insula. Nu prea existau alternative in afara de inot, catarat sau alergare. Din pacate, nici la clubul de arte martiale nu venea prea multa lume, asa ca, de multe ori, eram nevoit sa ma antrenez cu tipi cu 5-6 ani mai mari ca mine.“ El a studiat judo, karate, kickboxing si Tae Kwon Do. „Cred ca in felul acesta am devenit mai dur si mi-am dorit sa fiu mai bun. Ma antrenam foarte puternic, ca sa nu ajung sa iau bataie de la cei mari.“

Desi Greaux nu a concurat nici in arte martiale la un nivel inalt, el a avut ocazia sa ii fie partener de antrenament lui Jean-Claude Van Damme. „De la 14 ani, cand am inceput sa particip la unele concursuri de karate, a trebuit sa incep sa ma antrenez si la sala de forta pentru a fi intr-o forma perfecta.“ Cinci sau sase zile pe saptamana, el s-a antrenat, iar rezultatele nu s-au lasat asteptate. Greaux a devenit model fitness si a inceput sa isi castige existenta pozand pentru reviste de top. A aparut pe copertile unor publicatii, cum ar fi Fitness RX, American Health and Fitness, Mens Health, Mens Fitness si Karate Bushido Magazine.

Dar cum reuseste el sa se mentina intr-o forma fizica atat de buna? „Imi controlez regimul alimentar pe toata durata anului si nu imi permit excese sau abateri absolut deloc. E atat de greu sa reintru in forma, asa ca mai bine nu ies deloc. Nu vreau sa pierd saptamani intregi pentru a recupera ceva castigat cu atata munca.“

Cum isi antreneaza bratele?

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein

„Incerc sa variez antrenamentul de la o saptamana la alta. As putea sa dau o multime de exemple, fiindca modific permanent programul de antrenament,“ spune el. Motivul pentru care foloseste aceasta tehnica este datorat probabil si faptului ca in tinerete nu a avut la sala modele pe care sa le urmeze. „Nu stiam exact ce e mai bine, asa ca incercam totul. Unora poate li se pare o pierdere de timp, insa in acest fel am reusit sa aflu ce mi se potriveste mie.“

Greaux e constient ca nu se antreneaza in stilul clasic al culturistilor. Regula sa principala: schimba permanent ceva! „Poate ca programul meu de antrenament nu este cel potrivit daca vrei sa iti dezvolti muschi impresionanti, insa, daca vrei sa ai un corp frumos proportionat, atunci merita incercat. Combina exercitiile cu greutati mari cu cele cu greutati mici in aceeasi sedinta de antrenament. Fa pauze cat mai mici intre serii. Eu prefer 20 de secunde.“ Cu ajutorul programului sau de antrenament, el a reusit sa isi dezvolte masa musculara si sa reduca suficient de mult stratul adipos incat sa poata sa devina unul dintre cel mai bine cotate modele fitness.

Antrenamentul pentru brate al lui Julien Greaux

Julien se antreneaza folosind tehnica superseturilor, folosind urmatoarele exercitii in ordinea prezentata

Superset 1

Flexii cu gantere, alternativ (biceps) – 5 serii x 8-12 repetari

Extensia bratelor la scripete (triceps) – 5 serii x 8-12 repetari

Superset 2

Flexii cu haltera (biceps) – 5 serii x 8-10 repetari

Extensia bratelor deasupra capului cu o gantera (triceps) – 5 serii x 8-10 repetari

Superset 3

Flexii concentrate (biceps) – 5 serii x 15-20 repetari (alternand bratele)

Extensia unui brat spre posterior (triceps) – 5 serii x 15-20 repetari (alternand bratele)

 

Dr. Serban Damian

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

3 COMENTARII

  1. Se fac superseturi in diferite combinatii. Cea mai solicitanta combinatie este prin intercalare. Adica, pentru biceps , primul exercitiu este flexii cu haltera iar pentru triceps primul exercitiu este extensii cu bara culcat orizontal (presa franceza). Faci o serie flexii apoi imediat o serii extensii. Urmatoarea serie de biceps si triceps va fi compusa din al doilea exercitiu pentru biceps si respectiv triceps. Dupa 2 minute pauza faci o serie de flexii concentrate si imediat o serie de flotari la paralele. Pauza doua minute alegi al 3-lea exercitiu pentru biceps respectiv triceps . Faci o serie de flexii la banca Scott sau flexii Hammer si imediat o serie de extensii la helcometru. Ai terminat un exercitiu clasic de 3 serii , de fapt ai intercalat 3 exercitii.

    Aceasta combinatie nu am citit-o nicaieri, practic culturismul de 8 ani si imi cunosc corpul. Ceea ce vreau sa spun este ca nu e recomandata incepatorilor si nici celor care nu le place sa traga hard. Cei care vor sa faca impresie in sala folosind aceasta strategie nu vor reusi decat sa se faca de ras, sa se accidenteze si sa ajunga la supraantrenament. Fara o nutritie si odihna suficienta nu da randament. Mai ales odihna.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.