Durata antrenamentului

0
1335

Pe timpul lui Arnold, prin anii ’70, antrenamentele culturistilor de top durau foarte mult, cateodata se antrenau si patru ore pe zi: doua ore dimineata, doua ore seara. Care este, totusi, durata antrenamentului ideala pentru un culturist? In general, in trecut, culturistii se antrenau 6 zile pe saptamana si faceau multe serii pentru fiecare grupa musculara. Chiar Arnold se antrena de doua ori pe zi, 6 zile pe saptamana, lucrand fiecare grupa de 3 ori pe saptamana atunci cand se pregatea pentru competitii.

Gradual, culturistii au invatat ca trebuie sa se antreneze mai rar si sa faca mai putine serii pe grupa musculara. Prin taierea numarului de serii, ei puteau sa foloseasca greutati mai mari la antrenamente si, din cauza ca nu se mai antrenau atat de des, permiteau organismului sa se recupereze, sa se refaca si, deci, sa creasca.

durata-antrenamentului2

Prin folosirea steroizilor, culturistii au putut depasi problemele cauzate de antrenamentele excesive (supraantrenamentul), iar corpurile lor s-au putut recupera intr-o maniera care ar fi fost imposibila fara aportul acestora.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

45 de minute?

Ideea antrenamentului cu durata de 45 de minute a venit in urma publicarii unui studiu care concluziona ca nivelul testosteronului scade masiv daca te antrenezi mai mult de 45 de minute. Desi sunt de acord ca sesiunele de antrenament scurte si intense sunt mai benefice decat cele lungi si mai putin intense, nu cred ca eventualele castiguri in masa musculara scad dramatic daca te antrenezi mai mult de 45 de minute.

Ca sa devii mai mare si mai puternic, trebuie sa stimulezi muschii cu o anumita incarcatura si intensitate. Daca te antrenezi greu, cu greutati mari, exercitii compuse, serii de 6-8 repetari, ar trebui sa te grabesti sau sa tai din serii ca sa poti termina antrenamentul in 45 de minute.

Antrenamentul pentru crestere in forta si masa musculara nu trebuie sa fie o cursa. Aici nu avem o incercare de a stabili vreun record. Trebuie sa iti acorzi timpul necesar pentru incalzirea muschilor, sa faci un numar minim de serii pentru a stimula suficient cresterea si sa iei pauze complete intre serii pentru a putea lucra cu intensitate. In plus, este important si ce fel de greutati utilizezi. Afla mai multe despre greutatile recomandate pentru tine aici.

Majoritatea sesiunilor mele de antrenament dureaza 90 de minute. Daca antrenezi doua sau trei grupe de muschi la antrenament, asta inseamna 30-45 de minute pentru fiecare dintre ele. Antrenamentul pentru grupele mari precum coapsele, spatele, pieptul, dureaza mai mult, deoarece inglobeaza mai multe exercitii pentru a fi lucrate complet si eficient. Cand lucrez foarte intens, imi place sa iau pauze suficient de mari intre serii si sa nu ma grabesc sa termin antrenamentul in timp record. Obiectivul principal este sa te antrenezi suficient pentru a creste, nu suficient de repede pentru un timp record!

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.