Fructe sanatoase, recomandate inainte si dupa antrenament

0
6115

fructe sanatoase

Fructe sanatoase, pentru masa musculara

Desi fructele ne furnizeaza vitamine, minerale, antioxidanti si fitochimicale esentiale sanatatii, multe persoane care se dedica fitnessului sau culturismului au o oarecare reticenta fata de acestea datorita continutului de fructoza, care nu poate fi utilizat in mod direct de catre muschi si care se poate converti in grasime. Totusi, exista cateva fructe sanatatoase care pot accelera cresterea in masa musculara…

Fructe sanatoase, de consumat dimineata

Dimineata este momentul ideal pentru a consuma fructe deoarece, in timpul somnului, ficatul foloseste rezervele de glicogen pentru a furniza glucoza creierului, iar cand aceste reserve se imputineaza, corpul incepe sa foloseasca proteine din muschi.

De aceea, dimineata poti consuma fara griji cateva fructe sanatoase, cum ar fi o portocala, o banana, o felie de pepene rosu sau o bucatica de ananas (nu de la cutie, ci crud!).

Fructe sanatoase, inainte de antrenament

Cu 30-60 minute inainte de antrenament poti consuma fructe pentru a inlocui cantitatea de glicogen folosita de ficat in timpul zilei, care acum va fi directionata catre muschii solicitati si astfel va creste rezistante fizica.

In acest moment al zilei este recomandat sa alegi o para, un mar, o felie de pepene galben, capsuni sau struguri.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein

Fructe sanatoase, dupa antrenament

Fructele consumate dupa antrenament vor reface rezervele de glicogen din muschi si ficat, dar chiar daca acestea contin o cantitate semnificativa de carbohidrati, nu trebuie sa te bazezi doar pe ele!

Dupa anternament, consuma cirese, o piersica, un mar, o portocala, o felie de pepene galben sau o cana de capsuni.

In timp ce merele contine polifenoli si ajuta la accelerarea arderii grasimilor si la cresterea rezistentei fizice, ciresele au un puternic efect antiinflamator si grabesc recuperarea, iar portocalele contin o cantitate foarte mare de antioxidanti, valoroasa dupa un anternament intens.

Afla mai multe despre indicele glicemic al fructelor aici si despre proprietatile fiecarui fruct aici.

Tu ce fructe preferi si in ce momente ale zilei le consumi?

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.