Cum sa construiesti masa musculara daca ai un buget redus

8
2704

vince-eatingMancarea „curata” este secretul unui corp perfect. Contrar parerii generale insa, mancarea sanatoasa nu trebuie sa fie neaparat scumpa. Exista o serie de decizii pe care le poti lua cu privire la bugetul tau, astfel incat sa nu cheltuiesti foarte mult si sa reusesti sa dobandesti si masa musculara.

Masa musculara la buget redus

1. Cumpara proteine ieftine

Pentru a construi masa musculara, ai nevoie de 1,2-2 grame proteina per kilocorp. Singura metoda prin care poti face acest lucru este sa consumi alimente bogate in proteina si sa bei shake-uri proteice. Daca nu ai un buget prea mare, cauta surse precum oua, ton la conserva, carne de vita, piept de pui congelat sau branza de vaci. Dieta mai poate include si macrou sau lapte. De exemplu, la o masa poti avea: 3 oua, spanac si branza de vaci, ton cu spanac, branza cu seminte de in sau branza si nuci.

2. Cumpara marci generice

Stiti deja ca brandurile fac diferenta de pret, dar nu intotdeuna si diferenta de calitate. Atunci cand nu ai foarte multi bani, opteaza pentru marcile generice de supermarket. Poti alege intre legume congelate, orez integral, produse lactate, piept de pui sau carne rosie, toate cu pana la 50% mai ieftine.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein

3. Mananca legume cu frunze verzi

Foarte bogate in fibre dietetice, aceste alimente suprima foamea si mentin nivelul de zahar din sange stabil. Legumele cu frunze verzi ajuta si la reducerea poftelor pentru mancaruri nesanatoase. Indiferent ca vrei sa pierzi din grasime sau sa castigi masa alege intotdeuna legumele cu frunze verzi, foarte ieftine si surse  excelente de energie.

4. Alege cu grija carbohidratii

Cei care sunt in perioada de masa, au nevoie de carbohidrati in dieta zilnica. Legumele congelate sunt alegeri ieftine si sanatoase, la fel si cartofii, pastele, ovazul, fructele congelate, dar si unele fructe proaspete, paine integrala, etc.

5. Evita suplimentele scumpe

Majoritatea culturistilor dau cei mai multi bani pe suplimente. Daca nu ai insa destui bani, ramai la produsele de baza, ca proteina din zer, uleiul de peste si aminoacizii. Iar daca bugetul iti permite, mai poti achizitiona si glutamia si carnitina, care sunt destul de ieftine.

Asadar, alege alimentele intelept si poti obtine aceleasi rezultate cu bani putini. Concentreaza-te pe calitatea proteinelor si stai departe de suplimentele de „lux”.

dupa Fitnessandpower 

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

8 COMENTARII

  1. Ideea cum ca trebuie sa iei 1,2-2 grame proteina per kilocorp este total gresita, din pacate multi nu stiu, si producatorii profita la maxim de chestia asta…

  2. buna sunt un repracticant de bodybulding de vreo 6 luni si nu prea am conditi inca de masa foarte sanatoasa lucuesc intro casa comuna in franta (foyer) iar conditiile de masa sunt aproape dezastru iar ca sa imi gatesc eu aici nu am voie asa ca mananc fructe cat tine ptr ca am un prieten patron la un market si imi face reduceri la fructe de exp iau banane cu 1 euro 3kg de banane dar bune nu ca la noi lactate la mic dejun imi fac sucuri natutrale in schimb imi iau proteine de la fitnes shop si merg pe ele pana ies un pic la suprafata cu locuinta si conditiile de masa si cu toate acestea in 6 luni am pus 2kg si un pic de masa musculara nu stiu daca e mult sau putin dar inca merge.

  3. Un articol stupid!
    Deci daca aceste surse de proteina (oua, ton la conserva, carne de vita, piept de pui congelat, branza de vaci, macrou, lapte) sunt ieftine, atunci care sunt sursele scumpe de proteina? Carnea de vita nu este mai ieftina decat cea de porc sau miel, din contra, este mai scumpa decat cea de porc si cam la acelasi pret ca cea de miel. Si pestele proaspat (de ex. crap) este mai ieftin decat carnea de vita. Si cam astea sunt singurele surse naturale de proteina completa. Asa ca, repet, care sunt sursele de proteina scumpa?
    Acest articol este preluat din alta partea si nu are nicio legatura cu realitatea din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.