Mike O’Hearn – program de antrenament

8
1270
Mike O`Hearn

Mike O`Hearn – culturist, powerlifter, model, actor

Mike O`HearnFiind un tip carismatic, inalt, bine facut si aratos in acelasi timp, nu e de mirare ca a aparut de multe ori pe copertele revistelor de culturism, dar si pe cele ale revistelor dedicate hainelor pentru sportivi. Ani de zile a fost personaj principal al show-ului pentru tv American Gladiators, ceea ce a reusit sa atraga atentia producatorilor de la Hollywood. Tocmai a terminat de filmat, pentru Universal Pictures, filmul Minko alaturi de Armand Assante si James Cann, iar acum a primit rolul principal din Alter Ego in care este jumatate om – jumatate extraterestru, un supererou.
L-am vazut personal la antrenamente in sala, in 1997. Un tip dragut, inalt, nu foarte masiv comparativ cu gigantii profesionisti de azi, ci mai degraba musculos si atletic, cu un aspect de culturist natural.
Recent am dat peste un interviu cu el care contine si programul alimentar si cel de antrenament pe toata saptamana. Merita sa cititi si… sa copiati.

„– Esti un tip de coperta, nu un gigant de la Mr. Olympia, probabil te antrenezi ca striperii?
– Nicidecum, frate, ma antrenez dur, foarte dur. Daca te axezi pe impins din culcat, indreptari si tractiuni, adica exercitii de baza, vei fi mare, bratele tale vor fi masive si vei fi puternic. Am descoperit ca este singura solutie.
– De unde vine motivatia ta?
– Am 9 frati si surori si, cand eram copil, am fost tavalit tot timpul si de fratii mai mari si de surori. Atunci s-a nascut in mintea mea dorinta de a fi in acelasi timp si Arnold si Bruce Lee. De aceea fac si judo si culturism in acelasi timp.
– Nu ai crezut niciodata ca steroizii sunt necesari?
– Am crescut intr-o familie incapatanata, de irlandezi amestecati cu scotieni si germani. Vreau sa zic foarte incapatanati. Cred ca scopul vietii mele este sa conduc, eu sunt masculul alfa. Vreau sa-mi castig locul prin meritele mele. Steroizii iti dau aceste merite, dar nu sunt ale tale. Eu vreau sa le castig. In plus, steroizii iti dau forta si masa doar temporar. Cat timp ii folosesti, dupa care, prin comparatie, esti mic si neputincios. Eu vreau sa ma simt tot timpul in maximum de forma.
– Care sunt recordurile tale?
– Am 125 kg si totusi am facut 35 de tractiuni in 30 de secunde, genuflexiuni cu 320 kg, impins din culcat cu 230 kg, flexii cu bara cu 100 kg.”

Mike O`Hearn – program de antrenament saptamanal

Luni
Dimineata – cvadricepsi: genuflexiuni cu bara, 5-7 serii a 2-4 repetari, presa, 4×10-12, hack squat, 4×10-12, extensii la aparat, 4×10-12
Dupa-amiaza – femurali: flexii pentru femurali din culcat, 4×10-12, flexii pentru femurali din sezand, 4×10-12, fandari cu bara pe umeri, 4×10-12
Seara – judo, 2 ore
Marti
Dimineata – piept: impins cu bara, 5-7×2-4, impins inclinat cu bara, 4×8, impins declinat cu bara, 4×8, fluturari cu gantere, 4×8
Dupa-amiaza – abdomen: ridicari de trunchi din declinat cu greutate, 3×10
Miercuri
Dimineata – spate: indreptari cu bara, 7×2, ramat din aplecat, 4×8, tractiuni cu greutate aditionala, 4×8, ramat din sezand, 4×8, hiperextensii, 4×8, ridicari de umeri pentru trapez, 4×8
Dupa-amiaza – gambe si abdomen, ridicari pe varfuri, 5×20, ridicari de trunchi din declinat cu greutate, 3×10
Seara – arte martiale mixte, 2 ore
Joi
Dimineata – brate: flexii cu gantere din sezand inclinat, 4×10, flexii cu haltera, 4×10, flexii EZ la banca Scott, 4×10, impins cu bara, priza ingusta, 4×10, extensii la cablu, 4×10, extensii cu bara din culcat, 4×10
Seara – gambe si abdominali: la fel ca miercuri
Vineri
Dimineata – umeri: smuls si impins ca la haltere cu gantere, 4×10, impins de la ceafa cu bara, 4×8, ramat cu bara pentru umeri, 4×8, ridicari de gantere frontal, 4×10, deltoizi posteriori la aparat, 4×10
Seara – judo, 2 ore

articol aparut in revista Culturism&Fitness nr. 207 (4/2010)

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

8 COMENTARII

  1. de ce se antreneaza asa el stie sau antrenorul.in primul rand depinde de obiectiv.dar sa ii urmezi antrenamentu???nu cred k merge,fiecare necesita alti stimuli si are alt nivel si alte conditii de pregatire.antrenamentul asta ar trebui sa faca parte din faza de tranzitie de la masa la forta maxima:)

  2. Genul acesta de program este pentru dopati si mai ales pt cei care doar asta fac toata ziua si din asta isi castiga painea…..dak as baga steroizi as putea sa urmez si eu programul acesta

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.