Ramat cu un brat, la cablu

0
552
ramat la cablu cu un brat

Antrenamentul spatelui, o provocare continua!

ramat la cablu cu un bratPur si simplu, antrenamentul spatelui este dificil. Trebuie sa te antrenezi tare, greu si sa ai tot timpul o conexiune minte-muschi. Sa detii niste muschi dorsali plini in portiunea inferioara a acestora reprezinta o problema de care multi culturisti se impiedica.

Pentru a declansa cresterea acestei zone, Arnold recomanda ramatul cu un brat la cablu.

Pentru a executa miscarea, alege un maner in forma de D, ataseaza-l la cablul inferior al aparatului si asigura-ti o pozitie stabila a corpului pe picioare. Apleaca-te inainte, din trunchi, cam 45 de grade, pastrand pieptul  ridicat si umerii in spate. Incepe cu bratul perfect intins in fata ta. Trage manerul spre tine pana cand umarul depaseste linia corpului, cat mai mult posibil. Manerul sa ramana tot timpul intr-un plan perpendicular pe podea. Mentine contractia finala si apoi revino incet la pozitia de start pentru completarea partii negative a repetarii. Dupa ce ai completat 8-12 repetari cu un brat, repeta cu celalalt brat. 3-4 serii, cu fiecare brat, sunt suficiente.

Avantajul ramatului la cablu in fata altor exercitii este cursa miscarii ample si tensiunea constanta din muschi. Cu acest exercitiu vei putea trage umarul foarte mult spre spate fata de ramaturile clasice, asigurandu-ti altfel o contractie mai buna si o crestere completa. Nu-ti ramane decat sa incerci exercitiul.

 Alexandru Bolborici

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.