Reducerea lichidelor inainte de concurs – secretul definirii?

0
3209

Sunt deseori intrebat cum reusesc sa elimin excesul de fluide din organism pentru a arata bine, cu muschii bine definiti atunci cand particip la un concurs sau la un photo shooting. Ceea ce le spun tuturor este ca reactionam diferit la fluide, iar „manipularea” lor in apropierea concursului poate sa nu functioneze la fel pentru toata lumea. Totusi, am sa va spun ce fac eu cu o saptamana inainte de eveniment.

Cu o saptamana inainte de concurs…

fluide-1

Incep prin a folosi o cantitate normala de sare pentru mancaruri, in timp ce o cresc pe cea de fluide, simultan, in prima parte a saptamanii. Acest proces duce la umflarea muschilor atunci cand esti pe scena. Insa poate fi destul de inselatoare metoda deoarece sodiul va duce la retinerea apei in organism.  Asadar, crescand cantitatea de sare, automat creste si retentia de apa.

Acest lucru este in regula atat timp cat reusesti sa elimini surplusul de apa din tesuturile subcutanate pana la concurs, adica pana la sfarsitul saptamanii. Pentru a face acest lucru, eu elimin sodiul din dieta cu 2-3 zile inainte de eveniment, iar apoi reduc si cantitatea de apa pentru a permite muschilor sa arate bine, dar sa fie striati.

Iata cum am procedat, mai exact, pentru a obtine rezultatele dorite:

In prima parte a saptamanaii, de duminica pana marti, am crescut cantitatea de apa consumata zilnic, ajungand la 7-9 litri de apa pe zi. Apoi am renuntat la sodiu (inclusiv albusuri de ou si pudra proteica), incepanad de joi si pana vineri. Incepand cu ziua de miercuri, am inceput sa reduc cantitate de apa de la 5 litri pe zi miercuri, la 3,5 litri joi si 1,7 litri vineri.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein

Capcana „grasime – retentie de apa”

fluide-

Multi culturisti confunda grasimea corporala cu retentia de apa. Ei cred ca problema lor este ca „acumuleaza apa” si ca o pot elimina intr-o zi sau doua inainte de concurs, dar in realitate este vorba despre grasime, care nu poate fi eliminata prin…deshidratare. Iti recomand sa fii atent si sa nu cazi in aceeasi capcana.

Trebuie sa fii foarte pregatit cu o saptamana inainte de concurs. Daca ai masa musculara de calitate si acest lucru este lesne de observat cu ochiul liber, atunci e foarte posibil sa fi eliminat grasimea corporala sau mare parte din ea. Asa ca tot ce iti ramane este sa scapi de retentia de apa in ultimele zile inainte de concurs. Daca renunti la sodiu si reduci treptat si cantitatea de apa in aceste zile, cu siguranta nu vei fi dezamagit de rezultat.

—John Hansen

Mr. Natural Olympia

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.