Cum sa scapi de oboseala musculara in 5 pasi

0
2876

oboseala muscularaSimti o arsura in muschi dupa antrenamet? Te simti slabit si obosit? Aceste simptome pot indica prezenta oboselii musculare. Conform ultimelor cercetari, acestea pot sa fie doar reactii ale creierului, stresul si anxietatea ducand si la oboseala fizica. Pe langa aceasta, oboseala musculara este cauzata si de lipsa unui program nutritional adecvat, deshidratare, supraantrenament, lipsa somnului, etc. Cauzele nu le poti sti cu exactitate, dar partea  buna este ca poti sa incerci sa le inlaturi prin cateva trucuri.

Trucuri pentru inlaturarea oboselii musculare

Acorda o atentie sporita alimentatiei de dinainte de antrenament

Inainte de antrenament trebuie sa consumi carbohidrati complecsi, aminoacizi si proteina. Cercetarile au demonstrat ca amnioacizii in combinatie cu carbohidratii ajuta la o mai buna sinteza a proteinelor.

Hidrateaza-te

Deshidratarea este una dintre principalele cauze ale aparitiei oboselii, ale priederii electrolitilor si ale performantei scazute in cadrul anternamentelor. Poate duce si la aparitia durerilor articulare si musculare. Bea apa in timpul fiecarui antrenament.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein

Odihneste-te mai mult

Majoritatea culturistilor amatori nu inteleg importanta pe care o joaca odihna in procesul de constructie musculara. Muschii se recupereaza si se vindeca in timpul somnului deoarece hormonul de crestere atinge cel mai inalt nivel in timpul somnului.

Bea mai multa cafea

Cafeaua inainte de antrenament iti ofera energie si putere pentru a face fata durerii si pentru a face mai multe repetari. Compusii pe care ii contine actioneaza ca „deformatori ai perceptiei”, adica tu nu resimti la fel durerea din muschi pentru ca senzatia ajuga distorsionata la creieri (mult mai mica). Bea cafea inainte de antrement, nu numai pentru a avea energie, dar si pentru  a scapa de durere.

Ia suplimente corespunzatoare

Pe langa proteina din zer, mai exista si alte produse care pot ajuta la eliminarea oboselii musculare. Creatina, glutamina si BCAA-urile ar fi doar cateva exemple. Glutamina previne ruperile musculare, sprijina imunitatea si siteza proteinelor, creatina ajuta la cresterea fortei si la marirea muschilor si toate la un loc ajuta la o mai rapida recuperare dupa antrenament.

Mananca banane

In afara de cina, unde acestea trebuie eliminate, bananele sunt cele mai bune fructe pentru culturisti. Ajuta la prevenirea oboselii musculare datorita cantitatii mari de potasiu si magneziu. Contin deopotriva carbohidrati simpli si complecsi, vitamina B6 , etc.

dupa Fitness&Power

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.