6 tipuri de motivatie in culturism si fitness. Tu unde te incadrezi?

2
806
tipuri-de-motivatie

tipuri-de-motivatieFiecare are propriul sistem de valori si reguli dupa care se ghideaza in viata. Nici in culturism si fitness lucrurile nu stau altfel: unii sunt motivati de faptul ca vor slabi, altii ca vor arata bine, pentru altii este mai importanta sanatatea, etc.  Am gasit insa 6 tipuri de motivatie in culturism si fitness, iar tu poti sa te incadrezi in mai mult de o categorie, dar vei vedea ca balanta va inclina mai mult in favoarea tip sau a altuia.

Tipuri de motivatie in culturism si fitness

Dorinta de realizare

Oamenii care sunt motivati de dorinta de realizare vor sa arate calitatile lor si altora, simt nevoia permanenta de comparatie si vor sa primeasca feedback pozitiv si incurajare, lauda din partea celor din jur.  Daca ai nevoie mai degraba de un motivator intrinsec, atunci nu ezita sa-ti faci poze periodic pentru a vedea care este progresul de-a lungul timpului.

Dorinta de a creste

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

Nimeni nu vrea sa ramana la acealasi nivel, indiferent de situatie sau de domeniu. Dorinta de dezvoltare personala este un motivator puternic. Mai precis, nu mai vrei sa fii sedentar, obez sau foarte slab. Vrei sa-ti schimbi stilul de viata, sa te simti mai bine cu tine insuti. Nu conteaza daca vrei sa devii ciclist, dansator sau culturist, important este sa gasesti acel lucru care ti se potriveste cel mai bine pentru ca asa vei progresa mult mai repede.

Daca faci parte din aceasta categorie, aloca-ti timp pentru a te dedica visurilor tale, departe de problemele cotidiene. Cand te antrenezi, asigura-te ca nu esti intrerupt.

Putere

Daca puterea este cel mai mare motivator al tau, inseamna ca vrei sa-ti controlezi foarte bine viata. Iti atingi obiectivele facand pasi mici si siguri. Daca vrei sa pierzi 20 de kilograme intr-o saptamana, atunci iti setezi obiective mai mici, cum ar fi sa cresti numarul de repetari sau timpul petrecut facand exercitii cardio. Ceea ce te poate ajuta pe tine este sa iti propui sa faci  lucruri cat mai realiste si tangibile, sa nu intri in vartejul rutinei. Poti tine un jurnal unde sa notezi progresele facute.

Motivatia de tip social

Este destul de eficienta, mai ales ca traim intr-o „epoca sociala”. Cei care sunt motivati in acest fel vor sa fie incurajati sa sa incurajeze la randul lor folosind retelele sociale. In acest caz, te sfatuiesc sa intri in competitii cu indivizi care impartasesc aceleasi pasiuni.

Motivatia bazata pe castig

Faptul ca stii ca o sa existe un premiu, te va tine motivat. Poti sa-ti pui singur recompense. De exemplu, sa spunem ca la sfarsitul unei saptamani de antrenament iti faci cadou o vacanta sau iti achizitionezi un articol vestimentar. Se poate si cu o cina in oras, o data pe luna, in care sa nu tii cont de calorii si alte restrictii. Este un motivator extrem de puternic pentru multi.

Indiferent de motivatorul pe care il ai, exista 3 lucruri de care trebuie sa tii cont: sa ai rabdare, sa nu schimbi totul deodata si sa dormi sufiecient.

dupa Bodybuilding

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.