Exercitiile de flexibilitate reduc forta musculara?

1
618

exercitii-de-flexibilitatePentru a spune ca esti cu adevarat un om pasionat de fitness, ca antrenamentele fac parte din rutina ta zilnica, atunci trebuie sa lucrezi la toate aspectele pe care acesta le implica: forta, rezistenta si flexibilitate.

Cea mai buna cale de creste forta este prin folosirea antrenamentului cu greutati: utilizand incarcaturi progresiv mai mari.

Pentru rezistenta, exercitiile aerobice sunt cele mai bune. Nu conteaza tipul de exercitii, poate fi ciclism, alergare sau inot, important este sa mentii un ritm ridicat al batailor inimii, calculat in functie de varsta si nivelul la care ai ajuns, pentru o anumita perioada de de timp.

Cat despre flexibilitate, nu mai este un secret faptul ca exercitiile de flexibilitate (stretching) si, mai nou, si yoga sunt cele mai bune.

Exercitii de flexibilitate: beneficii, durata, efecte

Unii sugereaza ca exercitiile de flexibilitate pot preveni accidentarile, iar terapeutii folosesc regulat acest tip de antrenament pentru a mari raza de actiune a zonelor afectate de accidentari.

Cercetarile arata ca intinderile excesive inaintea ridicarii greutatilor reduc forta deoarece se obtin parghii mai bune cu muschii mai tensionati.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein

Pe de alta parte, inceperea fiecarui exercitiu intr-o pozitie in care muschiul este cat mai intins creste si eficienta musculara facandu-te mai puternic. Cei mai multi specialisti recomanda  intinderea treaptata a muschilor vizati pana la atingerea pozitiei finale si mentinerea acesteia pentru 30 de secunde. Altii recomanda mai multe serii de intinderi care sa nu dureze mai mult de 10 secunde.

In final, studiile au arat ca ceea ce conteaza este timpul total de intindere, indiferent daca se obtine printr-o serie de 10 de secunde sau 3 serii a cate 10 secunde. Cat ii priveste pe culturisti, exercitiile de flexibilitate nu sunt indicate inaintea antrenamentelor cu greutati, ci dupa sau intr-o zi separata.

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.