Cele mai eficiente 3 exercitii pentru abdomen

0
29

Dintre toate grupele musculare, cea mai „sexy” este si cea mai putin vizibila de-a lungul vietii. Cauzele principale sunt antrenamentul si dieta. Cu toate ca multi dintre noi acordam o atentie deosebita antrenamentului abdomenului, nu putem fi la fel de consecventi in dieta, pentru a scoate in evidenta aceasta grupa musculara. De fapt, pot spune ca dieta este cea mai grea parte din bodybuilding, in timp ce exercitii pentru abdomen practicam cu totii.

Antrenamentele le facem 12 luni din an, ducand corpul la limita, dar cand vine vorba de limitele creierului, cedam mult mai usor, hranindu-ne cu ce poftim. Satisfacem astfel papilele gustative, in detrimentul sanatatii corpului si vizibilitatii abdomenului.

Stiind de fapt cu totii ca abdomenul se face in bucatarie, o sa trecem la partea principala a articoluli de fata, antrenamentul acestuia. Pentru a va imbunatati aceasta grupa, puteti folosi multe exercitii, insa, in opinia mea, urmatoarele trei sunt cele mai eficiente: rulari cu rotita, ridicari de picioare din atarnat si ridicari de trunchi din atarnat.

Exercitii pentru abdomen: rulari cu rotita

exercitii pentru abdomen

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

Folosind rotita, antrenamentul abdomenului este complet, implicand atat partea superioara cat si partea inferioara. In timpul exercitiului, cel mai important lucru este pozitia spatelui. Acesta trebuie sa fie usor curbat (convex), pe tot parcursul miscarii, mai ales in zona lombara, pentru a proteja coloana si a pune tensiune in muschii abdominali. In prima faza, facem exercitiul din sprijin pe genunchi, pentru ca, pe masura ce progresam, prijinul sa fie pe varful picioarele.

Exercitii pentru abdomen: ridicari de picioare din atarnat

exercitii pentru abdomen

La acest tip de exercitiu, implicam mai mult partea inferioara a abdomenului. Atarnandu-ne de o bara, aducem picioarele usor flexate la nivelul palmelor, inclinand usor trunchiul pe spate. Coborarea se face lent si nu pana jos.

Exercitii pentru abdomen: ridicari de trunchi din atarnat

exercitii pentru abdomen

Ridicarile de trunchi din atarnat implica mai mult partea superioara a abdomenului. Acestea sunt de preferat in locul celor ed la banca inclinata, intrucat nu pun presiune pe zona lombara, bazinul putandu-se misca, dar si pentru ca putem face miscarea mai ampla. In afara de bara de care ne prindem, flexand picioarele, avem nevoie de o saltea si de un partener care sa ne ajute sa mentinem pozitia in timpul exercitiului.

Razvan Sindelaru, 

7 titluri de campion national

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.