Cresterea musculara in off-season

2
1164
cresterea-musculara-in-off-season

cresterea-musculara-in-off-seasonCum pot obtine crestere musculara in off-season?

Pentru inceput, trebuie sa mentionez ca sezonul off a fost destul de lung pentru mine. Nu am concurat timp de 18 luni, dar asta nu inseamna ca am mancat precum un porc. Cresterea musculara si ingrasarea sunt doua lucruri diferite. Este bine sa cresti numarul de calorii atunci cand vrei sa maresti dimensiunea muschilor, dar fiecare are o limita si cred ca stim cu totii care este aceasta. Atunci cand abdomenul iese mai in fata decat pieptul, inseamna ca ai ajuns la un punct fara cale de intoarcere.

Cresterea in greutate (la fel ca scaderea in greutate) se rezuma la acelasi raport calorii aduse prin alimentatie vs. calorii consumate prin efort. Daca mananci o cantitate mai mare de calorii decat consumi prin exercitii si activitate zilnica, este normal sa cresti in greutate – iar daca acel exces este cu mult peste nivelul de baza, atunci vei obtine mai multe kilograme de grasime decat de muschi.

Secretul este sa mananci „curat” avand un program alimentar regulat. Da, exact cum auzi, cresterea musculara necesita stabilirea unui plan asemanator celui pe care il folosesti pentru a pierde din greutatea in faza precompetitionala. Daca adaugi calorii de calitate bazate pe un regim fix, zilnic, esti pe drumul cel bun. Nu folosi tehnica de „incarcare” drept motiv pentru a te ingrasa. In final vei avea oricum mai multe kilograme de dat jos.

Iata ce trebuie sa faci pentru a creste sanatos:

Adauga 500-700 de calorii peste nivelul de mentinere. Asta va insemna in jur de 3500 – 4900 de calorii pe saptamana, depinde cate calorii consumi acum. Aceasta cantitate ar trebui sa fie suficienta pentru a adauga o jumatate de kilogram pe saptamana peste greutatea actuala, dar va fi impartita, bineinteles, intre muschi si alte componente (grasime si lichide). Evident, cu cat vei adauga mai putina grasime, cu atat mai bine. Acest plan de actiune te va ajuta sa adaugi 5-10 kg de „calitate” in decursul a cateva luni.

Ceea ce le recomand tuturor este sa apeleze la un supliment pentru cresterea musculara, pe care sa-l foloseasca de doua ori pe zi.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein

Scris de Ben White

*Ben White a castigat prima competitie profesionala IFBB, Tampa Pro, in 2010.

dupa Ironman

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

2 COMENTARII

  1. este mult mai ok sa mananci curat decat sa te porcesti cu tot felul de fast food si deserturi ,carne de curcan ,vita slaba ,pui ,peste,fructe de mare ,legume,fructe,ovaz,orez,quinoa,paine integrala,lactate fara lactoza …asta e mancarea curata…nu placinte cu braza si stafide

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.