Culturism natural

culturism naturalDaca alegi sa faci culturism natural un lucru este cert: trebuie sa-ti recrutezi toate capacitatile fizice pentru a construi un fizic exceptional.

Este de asemenea important sa-ti utilizezi cea mai importanta „unealta” : creierul.
De cat de bine iti utilizezi mintea, depinde daca vei obtine corpul pe care ti-l doresti sau devii inca unul din acei culturisti naturali nedezvoltati care, in mod gresit, cred ca fara steroizi nu se poate.
Iata aici 9 trucuri care va vor dezvolta puterea mentala necesara sa deveniti un campion natural.

Culturism natural inseamna sa renunti la steroizi

1. Nu iti mai irosi energia gandindu-te ce ai putea face daca folosesti steroizi anabolizanti.

Nu exista nici un motiv, pentru culturistii naturali, sa piarda timp citind sau invatand despre ce lucruri uimitoare fac steroizii in corpul unui sportiv. Un culturism natural te obliga sa renunti la orice forma de steroizi!
In schimb, utilizeaza-ti timpul invatand ce trebuie sa faci pentru a-ti construi corpul in mod natural.
Daca nu poti da 5 nume de steroizi, este bine. Tine-o tot asa!

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

2. Nu te considera inferior nimanui!
Nu trebuie sa presupui automat ca vei fi mai mic sau mai slab decat sportivii care folosesc steroizi.
Nu te da batut inainte de a lupta.
Doar pentru ca cineva foloseste steroizi, nu inseamna ca va avea un fizic mai bun sau ca te va „bate” la toate exercitiile din sala, doar pantru ca tu esti „natural”.
Cei care folosesc steroizi se poate sa se bazeze prea mult pe acestia si mai putin pe cunoasterea metodelor de antrenament, nutritie si a suplimentelor nutritive.
Desi s-ar putea sa arate bine, s-ar putea sa nu isi atinga intregul potential genetic.
Obiectivul tau este sa te antrenezi mai eficient si sa aratati mai bine ca ei, fara a folosi steroizi.

3. Scrie intr-un jurnal obiectivele propuse!

Nu poti lovi fara sa tintesti.
Vrei sa-ti construiesti un corp mai bun?
Ce anume vrei sa imbunatatesti si cu cat exact ? Pana cand ti-ai propus sa obtii acest lucru?
Fa o lista cat mai explicita!
Spre exemplu : bratele mele masoara 30 cm acum si vreau sa ating 35 cm pana la sfarsitul anului. Pot obtine asta „tragand mai tare” la antrenamentele pentru bicepsi si tricepsi, utilizand greutati mai mari si mancand mai bine.
Daca esti cu adevarat hotarat, fiecare zi va fi doar o oportunitate de a ajunge mai aproape de obiectivul propus. Fiecare repetare va avea o semnificatie.
Astfel vei deveni mai eficient in antrenamente.

Culturism natural – mai multa munca, satisfactie imensa

4. Nu opri niciodata procesul de invatare!

In momentul in care vei considera ca sti destul, probabil ca vei inceta sa mai cresti, pentru ca nu vei mai veni cu nimic nou, inovator, care sa stimuleze progresul.
Culturismul evolueaza. Noi metode de antrenament sunt descoperite sau cele vechi sunt rafinate si imbunatatite. Culturistii din ziua de azi sunt mai mari decat cei de ieri, doar pentru ca au invatat sa se antreneze mai bine. Poti beneficia de aceste noi cunostinte. Nu ramane in urma!

5. Vizualizeaza succesul!

Mintea este o „unealta” foarte puternica si tehnica vizualizarii te ajuta sa o folosesti la potentialul maxim.
Folosind aceasta tehnica corespunzator, te poti antrena cu o forma mai buna a miscarii si de asemenea poti folosi greutati mai mari. Vizualizarea iti va pregati mintea sa faca tot ce este posibil pentru atingerea scopului propus.
Vizualizati-va ridicand controlat bara in timpul unui antrenament pentru bicepsi. Bara este grea, dar o ridici folosind o forma perfecta. Repeta aceasta scena mereu si mereu in mintea ta si vei vedea ce se intampla cu antrenamentele tale.

6. Planuiti-va antrenamentul inainte de a merge la sala!

Nu astepta sa ajungi intai la sala pentru a hotari acolo, pe loc, ce exercitii vei face pentru fiecare grupa ce trebuie lucrata in acea zi.
Incearca sa planuiesti totul cu o noapte inainte in detaliu. Treci mental prin toate exercitiile planuite, de cateva ori. Vei fi uimit de cat de bine esti pregatit pentru un antrenament grozav.
Nu lasa pe nimeni sa planuiasca in locul tau. Nimeni nu doreste mai arzator ca tine sa progreseze si deci nimeni nu va fi mai atent ca tine. Asuma-ti responsabilitatea progresului 100% si lupta ca el sa aiba loc.

7. Antreneaza-te si taci!

Daca te gandesti sa porti discutii in sala pe diferite teme, nu vei putea fi complet concentrat asupra antrenamentului.
Pentru a obtine maximul de la un antrenament, concentreaza-te pe ceea ce faci. In loc sa vorbesti, studiaza-ti  colegii de sala pentru a invata din exemplul lor pozitiv sau negativ.

8. Inaintea fiecarei serii, intreaba-te : „Exact, ce vreau sa obtin de la acest exercitiu?”

In acest fel iti vei reaminti cu siguranta care este stilul corect de executie, forta si intensitatea necesara pentru a-l face productiv.
Procedand asa, serie de serie, luna de luna, vei obtine rezultate incredibile.
Poti aplica aceasta tehnica si in alte aspecte ale vietii.

9. Concentreaza-te asupra folosirii greutatilor mari!

Greutati mari inseamna muschi mari. Este foarte important pentru un culturist natural sa foloseasca greutati mari in majoritatea timpului. Cu totii puteti vedea in sala, uneori, tipi dotati genetic care ridica greutati foarte mari. Cum se poate ca tipul acela sa fie asa de puternic si bine dezvoltat? Inainte de a presupune in mod negativ ca tipul foloseste steroizi, ia in consideratie faptul ca el poseda un nivel de incredere in sine superior altora, o dorinta arzatoare de a reusi si o disciplina mentala demna de admiratia ta. Utilizeaza exemplul lui pentru a progresa spre noi orizonturi.

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

13 COMENTARII

  1. Foarte motviant accest articol, la fel ca si celelate articole,va multumesc pentru ca existati si continuati sa ma tineti motivat cu fiecare articol ,citindu-va din 2004 de cand am pus mana pentru prima data pa o revista de a voastra care m-a invatat cum sa mananc, cum si cat sa ma antrenez..etc , si da, ii incredibil ce poate sa faca creierul cand lasi dupa ,,el”.Tineti-o tot asa .

  2. steroizii strica ficatul, inima,iti ajuta sa te refaci mai repede dar… sint multi culturisti care nu au apucat nici 50 de ani, traiasca bodybuildingul natural. poti face un corp frumos fara chimie trebuie un cap bun!

    • esti sigur de asta? ca ai zis de steroizi..unde sunt cadavrele despre care vorbeste? se pare ca nu prea esti documentat. zi-mi un culturist care a murit de la „steroizi” asa cum ai zis u… pt ca daca vorbim de performanta eu nu stiu nici unul… stiu doar de diuretice si insulina…nu intra la capitolul steroizi insa..dar ma rog hai sa vorbim aiurea…muschi calitativ si f reliefat cu steroizi sau faara este obtinut numai prin munca..acu fiecare alege ce vrea sa bage si daka se merita..sanatate 😉

  3. si au uitat sa spui ceva … sa va simtiti mandrii cand cineva nu va crede ca faceti culturism natural ! atunci puteti fi 100% siguri ca antrenamentul da rezultate !

  4. pasul 3- prostie E bine sa folosesti un jurnal dar prin care vezi progresul tau si eventual sa ti-l programezi dar chestia cu crescut 5 cm la brat intr-un an nu ai cum…fara steroizi,asa ca inarmati-va cu rabdare.Si faza cu „antreneaza-te mai tare” …graba strica treaba,antreneaza-te mai tare sa descopri supra antrenamentul si accidentarile.
    pasul 5 alta prostie…poti sa vizualizezi tu mult si bine ridicarea unei greutati „prea grele”,ca doar atunci cand fortezi se intampla surprizele.
    Pasul 7 alta chestie doar partial reala. Daca tu nu sti deja ce-i bun si ce nu pentru tine degeaba ii judeci pe altii prin sala fara sa sti de ce se antreneaza in felul lor,si daca nici nu vorbesti cu ei nici nu ai cum sa afli 😉
    Iar pasul 9 este cea mai mare aberatie.Steroizii anabolizanti pe langa faptul ca iti maresc forta si masa,te ajuta sa te recuperezi mai repede si iti si protejeaza articulatii,tendoane,oase,sistem imunitar,etc. Daca pui accent pe greutati mari se duc incheieturi,se duce imunitar,organismul oboseste treptat si poti sa mai faci si rupturi musculare,hernie de disc sau alte accidentari mai mult sau mai putin grave.
    II sfatuiesc pe cei care vor sa faca culturism natural sa se documenteze cat mai binei in primul rand de la oameni cu experienta nu din articole ale revistelor sau diferiti machomen care se mai gasesc prin sali.

LĂSAȚI UN MESAJ