Genuflexiuni cu o gantera

0
1582

genuflexiuni-cu-o-ganteraNu exista program de antrenament cinstit fara genuflexiuni. Daca ai ajuns in punctul in care nu mai poti face genuflexiuni cu haltera din cauza problemelor lombare, atunci acest exercitiu este perfect pentru tine.

Genuflexiunile cu o gantera iti permit sa efectuezi miscarea de genuflexiune cu o amplitudine foarte mare, iar trunchiul va ramane perpendicular pe sol tot timpul si nu vei mai avea asa mare stres pe genunchi.

Cand faci genuflexiuni normale, trebuie sa compensezi greutatea prin aplecarea trunchiului inainte atunci cand cobori. Acest lucru nu este rau pentru cineva care are o coloana sanatoasa, din contra. Problemele apar atunci cand cobori prea jos si rotunjesti spatele inferior.

Cum sa faci genuflexiuni cu o gantera

1. Ai nevoie de o gantera destul de grea, pe care sa o pozitionezi langa tine, in partea stanga, lateral. Cu palma dreapta, apuca un suport/bara/cadru pozitionat la nivelul pieptului, printr-o priza supinatie. Acest lucru il folosim pentru a mentine trunchiul in plan pependicular pe sol. La finalul seriei, te poti ajuta de brat pentru a te trage in sus.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

2. Cu mana dreapta, prinsa de suport, coboara intr-o genuflexiune (ambele picioare le flexezi), cu trunchiul pependicular pe sol, pana cand ajungi cu mana stanga la manerul ganterei, Trunchiul poate sa fie putin lasat pe spate. Apuca gantera si ridica-te. Vei simti tot efortul direct in cvadricepsi.

Recomand efectuarea unui numar injumatatit de repetari (din cele vizate) cu gantera tinuta in mana stanga, apoi rostogolirea rapida a ganterei in mana dreapta pentru a incheia numarul de repetari. Astfel, vei balansa efortul simetric.

3. Mentine tensiunea la fiecare repetare, coboara pana atingi usor cu gantera, de podea. Nu grabi tempo-ul, iar ridicarea si coborarea sa fie de minimum 2 secunde fiecare.

Daca vrei sa cresti mai mult amplitudinea, poti folosi un stepper sau o alta platforma putin inalta, ca sa poti cobori mai mult, pana cand gantera atinge solul. De asemenea, poti merge pana la epuizare, nu ai de ce sa te temi ca ramai cu bara in carca, nu trebuie sa faci pasi inainte si inapoi cand iei bara de pe suport, precum la genuflexiunile clasice. Cand ai terminat, lasa gatera din mana.

dupa Ironman

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.