Program exercitii culturism: ordinea grupelor in antrenament

0
1190
program exercitii culturism

program exercitii culturismProgram exercitii culturism: cu ce grupe musculare incepem si de ce

Aproape toate programele de culturism ne propun sa incepem antrenamentul cu exercitii pentru grupele musculare mari si sa terminam cu cele pentru grupele musculare mici. Justificarea este aceea ca grupele mari necesita mai multa energie, iar antrenarea lor dupa grupele mici poate conduce la progrese musculare reduse.

 

Pentru a verifica acest lucru, ne intoarcem privirea catre specialisti: un studiu a examinat efectele ordinii exercitiilor asupra performantei contabilizate in repetari si dificultatea perceputa de participantii la studiu.

Astfel, subiectii studiului au facut, in prima instanta, un antrenament in care au inceput cu o grupa musculara mare, apoi au lucrat o grupa musculara mica, ambele din partea superioara a corpului. Apoi, dupa cateva zile de pauza, au facut acelasi antrenament, inversand ordinea exercitiilor.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

Experimentul a aratat faptul ca, indiferent de ordine, cam pe la a treia serie, rezistenta scade considerabil, dupa cum a reiesit din numarul de repetari reusite. Cei mai multi dintre participanti au spus ca antrenamentul a fost considerabil mai „tare” cand au inceput cu exercitiile pentru grupa musculara mare. De aceea, aproape toti culturistii antreneaza mai intai grupele musculare mari, apoi pe cele mici. Din punct de vedere practic, asa cum arata si studiul, exercitiul final (la orice grupa) va fi limitat de oboseala acumulata.

Program exercitii in culturism: cum se antrena Arnold

Asadar, e logic sa faci un exercitiu mai usor, de izolare, la final. Arnold facea acest lucru pe vremea cand concura. Cand antrena, de exemplu, bicepsii, intotdeauna incheia cu un exercitiu de izolare, flexii concentrate cu gantere, din picioare sau din sezand. Nu depasea aproape nicioadata 20kg la acest exercitiu, concentrandu-se asupra formei de executie si asupra modului in care simtea exercitiului.

Tu cu ce exercitii incepi si ce lasi pentru finalul anternamentului?

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.