Pullover – doua exercitii intr-o singura miscare?

1
1497

pulloverPullover-ul cu gantera este un exercitiu excelent din doua motive foarte importante:

1. Ajuta la intinderea muschilor umerilor, spatelui, pieptului si abdomenului.

2. Ajuta la dezvoltarea muschilor spatelui si, intr-o mai mica masura, a pectoralilor.

Pullover-ul este un exercitiu de izolare si printre putinele care  implica puternic muschii spatelui fara a implica bicepsii. Desi nu este un exercitiu de baza, pullover-ul este o solutie excelenta pentru culturistii care simt ca antreneaza prea mult spatele in timpul tractiunilor si a ramatului din aplecat. Culturistii avansati pot utiliza acest exercitiu pentru preobosirea muschilor, inaintea unor exercitii de baza pentru aceasta zona.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

Intrebarea pe care si-o pun culturistii cand vine vorba de pullover este daca este sau nu posibil sa-ti maresti circumferinta toracelui cu ajutorul lui. Nu exista insa argumente convingatoare pentru a sprijini aceasta afirmatie.

Ce limitari exista in efectuarea pullover-ului

In general, culturistii sufera de o scadere a mobilitatii in pozitia de extensie maxima a umerilor, iar pullover-ul poate ori sa ajute, ori sa agraveze o accidentare a umerilor.

Nu uita ca pullover-ul se refera de fapt la doua exercitii: unul de intindere si celalalt de constructie a mesei musculare. Cea mai mare greseala pe care o poti face este sa presupui ca le poti face pe amandoua in acelasi timp.

De cate ori vrei sa intinzi muschii si sa maresti cutia toracica, aseaza-te perpendicular pe banca, nu de-a lungul ei, ca atunci cand vrei sa construiesti masa musculara. De asemenea, trebuie sa folosesti o gantera foarte usoara si o miscare ampla cand vrei sa maresti cutia toracica, comparativ cu acelasi exercitiu facut pentru masa musculara.

Aminteste-ti ca atunci cand lucrezi pentru masa musculara trebuie sa folosesti o gantera mai grea, nu e bine deci sa faci coborarea prea ampla in spatele capului pentru ca pui prea mare presiune asupra umerilor si te poti accidenta.

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

1 COMENTARIU

  1. Mai exista varianta de pull over la aparat,care e ideala fiindca permite dorsalilor o cursa completa,de 180 de grade si o contractie de varf.Din pacate prea putine sali au in dotare un aparat pt.pull over.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.