Este important sa mananci des?

0
449

este-important-sa-mananci-des-1

Obiceiul de a manca des ofera cateva avantaje pentru cei care incearca sa piarda grasime si sa castige masa musculara.

Din punct de vedere practic, daca mananci la fiecare doua ore si jumatate sau trei ore, acest lucru te ajuta sa mentii nivelul vital al glucozei in sange, ceea ce indeparteaza foamea si conserva energia. Cei care asteapta prea mult timp intre mese declanseaza semnale puternice din partea metabolismului, semnale care te imping sa mananci necontrolat.

Sunt si avantaje hormonale directe. Mesele frecvente duc catre o eliberare mai controlata a insulinei in sange, ca rezultat al numarului mai mic de calorii consumate la fiecare masa.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

Daca mananci doar 1-2 mese bogate in cursul unei zile, „inunzi” sangele cu insulina, care este in principiu un hormon de depozitare si care trimite excesul de calorii catre rezervoarele de grasimi ale organismului.

Aceste lucru este valabil mai ales daca masa luata a continut carbohidrati ce se absorb rapid (cu index glicemic mare).

Mesele dese si mai mici cantitativ sunt mai naturale pentru corp, imitand pulsatiile eliberarii de hormoni, incluzand aici hormonul de crestere si testosteronul. Asemenea mese imbunatatesc absorbtia tuturor nutrientilor. Pe scurt, corpul foloseste mai eficient mesele mai dese si mai mici decat pe cele rare si bogate.

Promoveaza insa aceste mese, frecvente si mici, pierderea de grasime corporala?

Un studiu efectuat pe un grup de barbati cu varsta cuprinsa intre 45 si 64 de ani a examinat obiceiurile alimentare ale acestora. Numarul de mese zilnice varia de la 1-2 la 5, la diferiti subiecti.

Numai 14% din barbatii studiati erau obezi. Studiul a arata ca barbatii care mancau cel putin 5 mese pe zi aveau cu 13% mai putina grasime corporala decat cei care mancau doar 1-2 mese pe zi. Asta desi toti consumau acelasi numar de calorii pe zi. Multi zic ca nu au timp sa prepare 5 mese pe zi, insa ei nu realizeaza probabil ca si un baton proteic e o masa…

Dupa Ironman

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.