Tractiuni cu bratele intinse

0
2901

Coloana este una dintre cele mai afectate parti ale corpului in cadrul antrenamentelor intense. Intrebarea pe care si-o pun multi dintre voi este urmatoarea: ce antrenamente grele pot face fara a pune presiune pe coloana?

Cu toate ca multi dintre aceia care vor sa aiba un trup asemanator statuilor antice grecesti pun accentul pe grupe musculare care la prima vedere par sa dea mai bine, cum sunt pieptul sau bratele, marele dorsal isi va pune intotdeuna amprenta asupra aspectului fizic general.

Exercitiile clasice, cum ar fi tractiunile sau ramatul, ne ajuta sa ajungem la forma dorita, dar uneori, mai ales la ramat, folosirea greutatilor prea mari fara a avea o sustinere osoasa pe masura, ne poate face sa resimtim dureri la diverse articulatii, mai ales in zona lombara.

Pentru a evita acest lucru, in afara de recomandarea binecunoscuta a tuturor de a folosi greutati care nu ne forteaza sa abandonam executarea corecta a exercitiilor si tinand totodata cont de fondul genetic al sistemului osos al fiecaruia, recomand folosirea unui exercitiu complex: tractiuni la bara cu bratele intinse.

Acest exercitiu este asemanator cu miscarea pe care o putem face la cablu, dar, fiind un exercitiu ce foloseste doar greutatea corpului, stimuleaza din plin cresterea dorsalilor, fara a pune presiune pe coloana. Precum in binecunoscutul proverb, „daca nu vine Mahomed la munte, vine muntele la Mahomed”, asa si aici, in loc sa aducem bratele langa trunchi, aducem trunchiul langa brate.

Cum sa faci tractiuni cu bratele intinse

Avand priza mai mare decat latimea umerilor, mentinem bratele intinse sau foarte putin indoite si ridicam trunchiul pana cand acesta ajunge in pozitie orizontala, avand grija sa mentinem abdomenul incordat, iar spatele drept. Exercitiul se executa, in prima faza, cu picioarele flexate, iar dupa ceva timp il putem ingreuna, tinand picioarele intinse. Se poate mentine putin trunchiul in pozitia orizontala, pentru un plus de stimulare.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

32 LEI

COMANDA ACUM

Grupa principala folosita este marele dorsal, dar fiind un exercitiu complex, aceasta implica si pieptul, tricepsii, umerii si abdomenul. Chiar daca nu reusesti din prima, continua si vei vedea ca in timp poti construi un spate uimitor.

Razvan Sindelaru

5 titluri de campion national

 

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.