Abdomen de invidiat!

2
2031
aplecari la cablu

Muschii abdominali

aplecari la cabluTeoretic, muschii abdomenului nu trebuie sa fie masivi. Totusi, avem mare nevoie de muschi abdominali puternici pentru ca ei contribuie la stabilizarea trunchiului la majoritatea exercitiilor de baza, favorizand astfel folosirea in siguranta a unor greutati mai mari. Pe de alta parte, niste abdominali bine dezvoltati protejeaza impotriva herniilor inghinale, ca sa nu vorbim ca muschii abdominali, cu cat sunt mai masivi, cu atat sunt mai vizibile patratelele, chiar si cand iesim din forma si creste putin stratul de grasime ce acopera aceasta zona. De fapt, nu poti sa ai dreptii abdominali prea dezvoltati, doar oblicii pot dauna aspectului fizic daca sunt prea masivi, pentru ca latesc talia.

Sunt cateva exercitii excelente pentru dreptii abdominali, dar, in opinia mea, nici unul nu e asa de bun si productiv ca aplecarile la cablu, daca sunt efectuate corect. Prefer varianta din stand in picioare celei din stand in genunchi, deoarece mi se pare de departe mai eficienta si pemite folosirea unor greutati mai mari, iar greutati mai mari inseamna muschi mai dezvoltati.

Aplecari la cablu. Executa corect!

Secretul sta in pozitia de inceput si cea finala. In pozitia de start, trebuie sa ai genunchii flexati, un picior mai in fata decat celalalt, privirea in sus pentru a obliga coloana sa stea dreapta. Din aceasta pozitie, trage manerul in jos si spre abdominali, coborand barbia in piept pana poti vedea calcaiul piciorului din spate. In esenta, coloana, cand mainile sunt sus, trebuie sa fie dreapta, iar, cand mainile sunt jos, trebuie sa fie curbata, altfel abdominalii nu se contracta si nu se intind la fiecare repetare.

Sunt unii care fac acest exercitiu din stand in genunchi, dar, daca te uiti cu atentie la coloana lor, nu exista o modificare a pozitiei ei si deci nu scurteaza distanta dintre coaste si oasele bazinului, lucru esential ca sa putem afirma ca muschiul lucreaza.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

Florin Uceanu

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

2 COMENTARII

  1. Exercitiile cardio si o alimentatie adecvata constitutiei fizice si activitatilor cotidiene ale unei persoane completeaza eficient rezultatele unor exercitii specifice muschilor abdominali.
    Pentru un plus de entuziasm va ofer un link catre una din inregistrarile video cu Programe de exercitii pe stepper cu benzi elastice ( stepperul Air Climber) sub coordonarea expertului american de fitness, instructoarea Brenda DyGraf (https://www.facebook.com/brendadygraf/info/?tab=page_info ; http://www.brendadygraf.com ; http://www.windermerex.com/index.php ) : https://www.youtube.com/watch?v=s9SMU3Z42_Y .
    Sa reusiti sa va fie bine dvs. insiva!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.