Antrenament de forta

1
1531
antrenament forta

antrenament forta

Antrenament de forta – construieste-ti corpul visat

Un antrenament de forta este o practica standard in sport. Acesta are ca rol imbunatatirea rezistentei, fortei si structurii musculare, iar efectul se poate traduce prin performante mai bune in competitiile sportive. Cu toate acestea, trebuie sa ai grija pentru ca un antrenament de forta „dur” iti poate face mai mult rau.

Antrenament de forta – 10 sfaturi care te vor ajuta

1. Nu lasa greutatea ce urmeaza sa o ridici, sa te sperie. Concentreaza-te asupra a ceea ce faci. Pastreaza o forma corecta de executie. Incepe executia cu putere maxima. Asigura-te ca toti muschii au fost incalziti in prealabil.

2.In powerlifting sunt implicate mai multe grupe musculare. Contractati fiecare grupa si folositi-le pe toate in exercitiu.

3.Inainte de a merge la sala evitati dulciurile, in special cele rafinate. Zaharurile simple va dau doar temporar energie. E mai bine sa consumati carbohidrati complecsi cu ceva grasime pentru a avea “combustibil”. Energia voastra va dura mai mult si forta va fi mai mare. Nu va antrenati cand sunteti flamand sau dupa o masa copioasa.

4.Cea mai buna ora pentru antrenament este intre 14:30 si 16:30. Daca insa sunteti la serviciu sau la scoala, este bine sa mancati ceva usor, sa va odihniti o ora si apoi sa mergeti la sala (dupa programul de la serviciu). Astfel veti fi proaspat pentru un antrenament de forta.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

32 LEI

COMANDA ACUM

5.Corpul are mai multe cicluri. Cand simtiti ca nivelul energetic va este scazut, nu fortati in timpul antrenamentului. Peste cateva zile va veti simti mai bine si atunci va veti putea antrena la parametri maximi, chiar va puteti forta limitele.

6.Este mai bine sa ai muschii acoperiti, in timpul antrenamentului, cu haine lejere. Muschii trebuie mentinuti calzi, astfel ei vor functiona mai bine in timpul antrenamentului. Un trening este bun in toate situatiile. In antrenamentul de forta nu este necesar sa-ti urmaresti muschii lucrand, concentrati-va doar asupra a cat de mult ridicati.

Antrenament de forta. Fii inteligent, odihneste-te si mananca!

antrenament de forta7.Asculta-ti mintea si nu lasa partea educata a creierului sa-ti stea in drum. Inteligenta innascuta, instinctuala te va dirija in directia cea buna. Invata sa-ti asculti si sa-ti respecti instinctele.

8.Fa-ti un program clar pentru masa, antrenament si somn. Este mai bine sa te antrenezi la aceeasi ora in fiecare zi. Daca ai un program regulat in timpul saptamanii, te poti odihni si relaxa in week-end. Corpul are nevoie sa se refaca si nu poate fi fortat in continuu.

9.Dupa un antrenament de forta, odihneste-te un timp scurt si apoi mananca. Este mai bine sa mananci multa proteina la aceasta masa.

10. In timpul antrenamentului, opreste-te si iesi afara sa respiri adanc cateva minute. Apoi intra si continua antrenamentul revigorat.

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.