10 secrete la antrenamentul de forta

1
789
Franco_Columbo

Franco_ColumboFranco Columbu, culturistul de origine italiana care a castigat 4 titluri Mr. Olympia, intre anii 1974 si 1981, ne spune care sunt secretele sale cand vine vorba despre antrenamentul de forta.

1. Nu lasa greutatea pe care urmeaza sa o ridici sa te sperie. Concentreaza-te asupra a ceea ce faci si pastreaza o forma corecta de executie. Intotdeauna incepe executia cu putere maxima, asigurandu-te ca muschii au fost incalziti in prealabil.

2. In powerlifting sunt implicate mai multe grupe musculare. Contracteaza-te pe fiecare grupa si foloseste-le pe toate in exercitiu.

3. Inainte de a merge la sala evita dulciurile, in special pe cele rafinate. Zaharurile simple dau o energie temporara. Este mai bine sa consumi carbohidrati complecsi si ceva grasimi pentru a avea „combustibil”. Si reversul, nu te antrena pe stomacul gol sau dupa o masa copioasa.

4. Cel mai bun interval de timp pentru antrenament este intre 14:30 si 16:30. Daca in aceasta perioada esti la serviciu sau la scoala, mergi acasa si mananca ceva, odihneste-te o ora si abia apoi mergi la sala. Asa vei fi mai bine pregatit pentru antrenament.

5. Corpul are mai multe cicluri de energie. Cand simti ca nivelul energetic iti este scazut, nu forta antrenamentul. Peste cateva zile cu siguranta te vei simti mai bine si te vei putea antrena la parametri maximi.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

32 LEI

COMANDA ACUM

6. Este bine sa ai muschii acoperiti in timpul antrenamentului cu haine lejere. Asta deoarece acestia trebuie sa fie in permanenta calzi pentru a functiona in conditii optime. In antrenamentul de forta nu este necesar sa-ti urmaresti muschii lucrand, concentreaza-te asupra greutatii pe care o folosesti.

7. Uneori este bine sa-ti asculti partea instinctuala, in detrimentul celei educate. Aceasta te va dirija mai bine catre depasirea limitelor.

8. Fa-ti un program clar pentru antrenament, masa si somn. Este bine sa te antrenezi la aceeasi ora in fiecare zi, de preferat in timpul saptamanii pentru a oferi corpului odihna de care are nevoie in weekend.

9. Dupa antrenament, odihneste-te o ora si apoi mananca. La aceasta masa este bine sa consumi multe proteine.

10. In timpul antrenamentului, opreste-te pentru cateva minute si iesi afara sa iei o gura de aer proaspat. Apoi te poti intoarce pentru a continua.

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.