Antrenamentul lui Arnold pentru spate

0
1271

Antrenamentul lui Arnold

Latimea spatelui este cea care te proclama culturist adevarat. Eu cred ca si arbitrii te remarca initial pe scena, chiar si cand stai relaxat, daca vad ca ai un spate foarte lat. Culturistii cu un spate si umeri lati si o talie mica atrag atentia oriunde s-ar afla. Arnold spunea in cartea sa „Enciclopedia culturismului modern“: „Latimea spatelui este dezvoltata de orice miscare de tractiune, cum ar fi la scripete sau la bara.

Modul precis in care tractiunile afecteaza muschii spatelui este determinat de unghiul in care lucrezi, cat de departate sunt mainile si unde tragi bara: la ceafa sau la piept, asa ca am inclus o varietate de prize inguste si largi precum si tractiuni la ceafa sau piept atat la scripete cat si la bara pentru a incuraja o dezvoltare totala a spatelui.

Pentru a dezvolta partea inferioara a dorsalilor, trebuie sa faci tractiunile pentru spate cu priza foarte ingusta precum si ramatul la cablu cu o mana.”

Arnold mai spunea si ca spatele trebuie sa fie nu doar lat, ci si sa arate plin si puternic pe mijloc.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

„Sunt multi culturisti care au spatele lat, dar cand pozeaza din spate nu arata impresionant din cauza ca pe la mijloc nu au o dezvoltare buna. Dezvoltarea muschilor in centrul spatelui si grosimea spatelui se obtin cu ajutorul ramaturilor: cu bara, la cablu, cu bara T etc.”

„Pe de alta parte, un spate cu adevarat maret nu are doar latime si grosime, ci si doua coloane pe muschi la baza, care ies in afara in stanga si dreapta coloanei”, spune Arnold. „Un corp cu adevarat herculeean are nevoie de aceste coloane; uitati-va la Sergio Oliva, Casey Viator sau

Franco Columbu si veti vedea o dezvoltare magnifica a zonei inferioare a spatelui.”

Arnold a inclus exercitii pentru zona inferioara a spatelui chiar de la inceputul antrenamentelor sale, asa ca aceia care vor urma programul lui de antrenament nu se vor trezi cu un spate inferior nedezvoltat pentru 1-2 ani.

Antrenamentul lui Arnold in timpul pregatirii pentru concursuri

Exercitii grele, precum indreptarile cu bara, sunt ideale pentru aceasta zona. Iata antrenamentul lui Arnold pentru spate in timpul pregatirii pentru concursuri:

– indreptari, 3 serii a 10, 8 si 6 repetari

– tractiuni la bara, la ceafa, cu greutati pe centura, 4×15

– ramat din aplecat cu bara, cu priza larga, 4 x 12

– pullover la aparatul Nautilius,4 x 15

– ramat la cablu, din sezand, 4 x 10

– ramat la cablu cu o mana, 4 x 12-15

– pullover cu o gantera, 4 x 15

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.