Dieta cu oua – o metoda excelenta pentru cresterea musculara

0
1200

ouaAm mancat oua toata viata mea si le-am gasit foarte hranitoare si, in plus, imi satisfaceam apetitul. Biologic vorbind, dieta cu oua este buna pentru ca acest produs contine cea mai buna proteina pe care o poti gasi intr-un aliment natural. Nu cred in aruncarea galbenusului deoarece este o sursa bogata de aminoacizi, precum metionina si cisteina.

Imi amintesc, in vara anului 1065, cand ma antrenam si mergeam la scoala in Virginia, ca mancam o duzina de oua la micul dejun si le faceam sa alunece pe gat cu o cana de suc de portocale. Dupa 6 oua, incepeam sa ragai si faceam o pauza de 15 minute. Apoi le terminam, plecam catre sala si, in timpul antrenamentului, obtineam o pompare (umflare) incredibila a muschilor. Am crescut de la 84 de kg la 93 de kg in acea vara. Nu recomand acest lucru in zilele noastre pentru ca nutritionistii au descoperit intre timp ca galbenusurile contin foarte mult colesterol si grasimi, iar consumarea unei cantitati mari, pe perioade indelungate, poate duce la blocarea arterelor. Nu s-a intamplat in cazul meu, dar nu poti fi niciodata indejuns de precaut.

Dieta cu oua, deci consumarea unei duzine de oua pe saptamana este insa o metoda buna de a introduce in organism proteina de prima clasa si suficienta grasime in dieta pentru a reduce foamea.

Dieta cu oua a lui Frank Zane

La micul dejun mancam deseori 3 oua fierte, moi, cu o felie de branza, chiar si atunci cand eram la regim de slabire. Puneam pur si simplu ouale intr-o oala cu apa si le fierbeam pentru 3 minute. Aceasta masa imi asigura cam 30 de g de proteina si nici un pic de carbohidrati. Daca voiam sa indepartez foamnea pentru mai mult timp sau daca aveam un antrenament ma greu, atunci adaugam o felie de paine din germeni de grau, care aducea 20 g de carbohidrati. Tineam, de asemenea, oua fierte tari in figider pentru a le consuma ca snack, in timpul zilei. Cea mai buna metoda de a obtine oa tari este sa le pui in oala cu apa si, cand incepe sa fiarba, opresti focul, acoperi oala si le lasi acolo 15 minute. Cand eram flamand, obisnuiam sa tai un ou tare in jumatate si sa adaug putina maioneza, fara grasime, pe el si sa-l mananc.

Dieta cu oua – 2 retete gustoase

1. Taie 6 oua tari pe jumatate. Scoate galbenusurile si amestecati-le cu un catel de usturoi, o lingura de mustar si o jumatate de cana de iaurt fara grasime, putin piper si 1/3 cana de Watercress.

2. Taiati capace in partea de sus la 4 rosii si scoateti-le miezul. Amestecati 3 oua tari, 3 linguri de maioneza fara grasime si jumatate de lingura de piper, pana ajung toate piure. In acest piure, amestecati 1 lingurita de Chives taiate felii, o jumatate de lingurita de Tarragon si o jumatate de lingurita fulgi de cereale, taiate marunt. Umpleti rosiiile si puneti la loc capacele. Se servesc reci.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein

De Frank Zane

dupa Ironman

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.