Exercitii pentru triceps: flotari la bancuta

3
2309

exercitii pentru triceps

Exercitii pentru triceps, acasa sau la sala

Poate va mai amintiti ca, acum ceva timp, va propuneam o serie de exercitii care, in primul rand, nu necesita echipamente sau aparate speciale si complexe si, in al doilea rand, sa reprezinte o alternativa la rutina deja existenta in antrenamentul vostru.

Acum va voi prezenta un alt tip de exercitii pentru triceps pe care intotdeauna l-am introdus la sfarsitul antrenamentului meu, atunci cand, dupa efectuarea exercitiilor clasice, pomparea si epuizarea tricepsului nu erau suficiente.

Exercitii pentru triceps, folosind greutatea corpului

exercitii pentru triceps
Plasati doua bancute orizontale la o distanta de un metru, paralele. Asezati-va intre bancute, puneti palmele pe marginea uneia dintre ele, distanta dintre palme fiind egala cu latimea soldurilor, iar picioarele sprijiniti-le pe cealalta bancuta, avand coatele orientate in spate. Indreptati bratele, inspirati si coborati incet, pana cand bratele devin paralele cu solul.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

Din aceasta pozitie, tineti-va respiratia pentru un moment, impingeti in sus pana cand bratele sunt perfect drepte. Punctati pozitia de contractie maxima a tricepsului si incepeti din nou, usor, coborarea. Efectuati 4 serii a cate 15-20 repetari.

De obicei, greutatea propriului corp este suficienta in cazul acestor exercitii pentru triceps, pentru a obtine un stres muscular bun si o pompare pe masura. Daca totusi considerati ca propria greutate nu este suficienta, plasati pe copase 1-2 discuri.Trebuie sa tineti cont de faptul ca, in acest caz, aveti nevoie de un partener care sa va asiste pentru ca discurile sa nu alunece.

Acest exercitiu este folosit in special pentru antrenarea tricepsilor, insa executia corecta va implica si alti muschi, precum pectoralul si umarul anterior.

Asa cum spuneam, coatele trebuie sa ramana pe toata durata exercitiului orientate catre spate. Daca acestea vor fi orientate catre exterior, exercitiul va implica dorsalii si, de asemenea, va stresa incheietura umarului.

Un alt amanunt foarte important este acela ca, daca veti plasa bancutele la o distanta prea mare una de cealalta, coatele vor fi prea departate in spatele corpului, iar stresul in tricepsi va fi atenuat.

Exercitiul este foarte util si in situatii in care nu putem merge la sala si dorim sa ne antrenam acasa, in locul bancutelor putand fi utilizate doua scaune.

In speranta ca v-am convins ca exercitiul merita introdus in antrenamentul vostru, va urez pompare placuta!

Daniel Oprea

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

3 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.