Impins cu gantere pentru umeri

2
1373
impins cu gantere

impins cu gantereUn culturist se remarca, vara, pe strada, in special prin bratele sale, iar umerii sunt extrem de importanti in crearea unei imagini impresionante. Umerii sunt foarte importanti si in concursuri, dar aici, toate grupele musculare sunt importante, asa ca nici nu ar mai trebui sa mentionez asta. Impinsul, cu bara sau ganterele, deasupra capului, solicita deltoizii, tricepsii si trapezul. Ele sunt exercitiile de baza cu care puteti construi forta si masa musculara in zona deltoizilor.

Majoritatea culturistilor aleg impinsul cu bara de la ceafa, ca exercitiu de baza. Nu pot nega valoarea acestui exercitiu, din moment ce generatii intregi de campioni si-au construit umeri masivi cu el.

Totusi, in ultimul timp, mai multi specialisti, campioni si oameni de stiinta, au descoperit, folosind aparate de masurare a activitatii musculare, ca impinsul de la piept cu bara e putin mai eficient decat impinsul de la ceafa cu bara. Pe de alta parte, in cazul impinsului de la ceafa cu bara, umerii sunt rotiti intr-o pozitie exagerata si nefavorabila, facandu-i vulnerabili la accidentari. In concluzie, e mai sigur si mai eficient sa faci impins cu bara de la piept.

Acesta este motivul pentru care am ales si recomand insistent alegerea impinsului cu bara de la piept in defavoarea impinsului de la ceafa cu bara. In ce priveste impinsul cu gantere pentru umeri, cred ca cel mai bun stil de executie este cel pe care l-a folosit, pe vremuri, primul Mr. Olympia, Larry Scott, stil preluat si de Arnold.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

impins cu gantereTineti ganterele in dreptul gatului, in fata, cu palmele indreptate spre corp. Pozitia seamana mult cu cea in care ajungeti sus, cand faceti flexii cu gantere pentru bicepsi.

Pe masura ce impingeti ganterele in sus, trebuie sa le rotiti si sa ajungeti, in varful miscarii, cu palmele orientate in afara corpului, in fata. Pozitia seamana cu cea in care ajungeti cand impingeti bara deasupra capului.

Ideea e sa miscati mult coatele dinspre in fata spre lateral atunci cand ganterele urca.

In fine, mai exista si impinsul deasupra capului, la aparat. Exista diferite aparate, cele mai eficiente sunt cele la care miscarea este convergenta, adica, mainile se apropie pe masura ce urca. Avantajul lucrului la aparate este acela ca sunt mai putin solicitate incheieturile, miscarea fiind stabilizata si cu o cursa prestabilita. Se reduce riscul accidentarilor, iar, daca rotiti coatele ca la varianta cu ganterele, descrisa mai sus, exercitiul devine mai eficient.

Iata 3 exercitii de impins pentru umeri care va pot construi niste umeri impresionanti. Alegeti unul dintre ele si efectuati intre 4-8 serii o data sau de doua ori pe saptamana, pe langa fluturari cu ganterele sau la scripete. Restul depinde de potentialul dumneavoastra genetic, de alimentatie si de suplimentele folosite.

Florin UCEANU

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.