Ce priza este mai buna cand facem tractiuni?

1
860

tractiuni-prizaExista diferite variante de tractiuni la scripete: cu priza larga, ingusta sau medie, de tip pronatie, supinatie, la piept, la ceafa, cu maner in forma de V, cu bara dreapta, cu bara curba la capete. Multi dintre culturisti le fac pe toate crezand ca fiecare stimuleaza o alta parte a spatelui.

Priza tractiuni – ce spun studiile?

Un studiu stiintific a examinat aceste variatii pentru a vedea care solicita cel mai bine muschii dorsali. Zece barbati s-au antrenat cu electrozi prinsi de spate pentru a masura activitatea electrica a muschilor, cu ajutorul unui electromyograf. Tractiunile la piept, cu priza larga s-au dovedit a fi cele mai eficiente. Are logica din moment ce principala functie e dorsalilor este aceea de a trage bratele in jos si in spate.

Tractiunile cu priza ingusta au solicitat mai bine atat pectoralii, cat si deltoizii posteriori, comparativ cu tractiunile cu priza larga, la piept.

Tractiunile la ceafa nu numai ca nu solicita la fel ca tractiunile la pipet, dar streseaza incheietura umarului punand-o intr-o pozitie care poate duce la accidentare. Nu exista nici un motiv serios si logic pentru a face aceasta versiune.

Pe de alta parte, deoarece celelalte versiuni testate par sa concentreze efortul pe diferite zone ale spatelui si umerilor, merita sa fie incorporate in programul de antrenare al spatelui.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein

dupa Ironman

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.