Solutia pentru pectorali lasati

0
562

Pectorali lasati? Acestia sunt o problema mai mult decat frecventa a barbatilor si in special a culturistilor. Si, de ce sa nu recunoastem, sunt extrem de inestetici. Totusi, exista o solutie simpla prin care putem evita lasarea inestetica a pectoralilor, precum si rezolva aceasta problema extrem de neplacuta.

De ce avem pectorali lasati?

Pectoralii lasati sunt rezultatul prea multor exercitii pentru piept efectuate la banca orizontala. Prea multi culturisti isi bazeaza antrenamentul pe impinsul orizontal, masurandu-si barbatia dupa greutatea de pe bara. Acest tip de antrenament este extrem de neeficient pe termen lung, asa ca, daca te numeri printre cei care se intrec in numarul de greutati, e timpul sa te opresti si sa executi corect exercitiile, astfel incat sa eviti afectarea muschilor pectorali.

Asaza-te in fata oglinzii din profil si analizeaza obiectiv forma pectoralului tau. Este ridicat si bombat la mijloc sau este lasat, bombat doar in partea de jos? Daca partea superioara nu prea exista, atunci e cazul sa faci schimbari in rutina de antrenament pentru piept.

solutia-pentru-pectorali-lasati

Primul exercitiu pentru pectorali lasati: impinsul inclinat

Daca te numeri printre cei care au pectorali lasati deja, trebuie ca, de acum inainte, sa incepi antrenamentul pentru piept cu impinsul inclinat. Poti folosi bara, ganterele, cadrul cuilsant sau un aparat de tip Hammer, care sa aiba unghiuri bune ale miscarii.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

32 LEI

COMANDA ACUM

De ce sa faci numai miscari la inclinat?

Miscarile la inclinat pun stres pe pieptul superior, care va avea sansa sa prinda di urma nivelul dezvoltarii pieptului inferior si median. Dupa primul exercitiu, continua cu fluturari cu gantere, fluturari la aparat sau cabluri, toate la unghiul corespunzator pentru actiunea asupra pieptului superior. Nu-ti face griji pentru partea inferioara a pieptului, ea va primi suficient stimul de la exercitiile de inclinat. Trebuie sa rezisti tentatiei folosirii impinsului din orizontal, care, mai mult ca sigur, a fost exercitiul tau favorit… inca din liceu!

muschi-pectorali

Quick tip: Nu lasa deltoizii anteriori sa preia miscarea!

Una dintre greselile pe care le poti face urmand sfatul de mai sus, este lasi deltoizii anteriori sa preia intreaga miscare si presiune a impinsului la inclinat. Este o gresala extrem de comuna si des intalnita in salile de antrenament. Cum sa nu pici in capcana?

Nu pozitiona banca prea inclinat! Daca se foloseste un unghi mai mare de 30 de grade al inclinatiei bancii de impins, atunci umerii anteriori vor prelua o mare parte din efort, scazand drastic eficienta exercitiului pentru pectoralul superior.

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.