Site-ul nostru folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru poate include și cookie-uri de la terțe părți, cum ar fi Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Utilizând site-ul, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Am actualizat Politica noastră de Confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe buton pentru a verifica Politica noastră de Confidențialitate

Solutia pentru pectorali lasati

Pectorali lasati? Acestia sunt o problema mai mult decat frecventa a barbatilor si in special a culturistilor. Si, de ce sa nu recunoastem, sunt extrem de inestetici. Totusi, exista o solutie simpla prin care putem evita lasarea inestetica a pectoralilor, precum si rezolva aceasta problema extrem de neplacuta.

De ce avem pectorali lasati?

Pectoralii lasati sunt rezultatul prea multor exercitii pentru piept efectuate la banca orizontala. Prea multi culturisti isi bazeaza antrenamentul pe impinsul orizontal, masurandu-si barbatia dupa greutatea de pe bara. Acest tip de antrenament este extrem de neeficient pe termen lung, asa ca, daca te numeri printre cei care se intrec in numarul de greutati, e timpul sa te opresti si sa executi corect exercitiile, astfel incat sa eviti afectarea muschilor pectorali.

Asaza-te in fata oglinzii din profil si analizeaza obiectiv forma pectoralului tau. Este ridicat si bombat la mijloc sau este lasat, bombat doar in partea de jos? Daca partea superioara nu prea exista, atunci e cazul sa faci schimbari in rutina de antrenament pentru piept.

solutia-pentru-pectorali-lasati

Primul exercitiu pentru pectorali lasati: impinsul inclinat

Daca te numeri printre cei care au pectorali lasati deja, trebuie ca, de acum inainte, sa incepi antrenamentul pentru piept cu impinsul inclinat. Poti folosi bara, ganterele, cadrul cuilsant sau un aparat de tip Hammer, care sa aiba unghiuri bune ale miscarii.

De ce sa faci numai miscari la inclinat?

Miscarile la inclinat pun stres pe pieptul superior, care va avea sansa sa prinda di urma nivelul dezvoltarii pieptului inferior si median. Dupa primul exercitiu, continua cu fluturari cu gantere, fluturari la aparat sau cabluri, toate la unghiul corespunzator pentru actiunea asupra pieptului superior. Nu-ti face griji pentru partea inferioara a pieptului, ea va primi suficient stimul de la exercitiile de inclinat. Trebuie sa rezisti tentatiei folosirii impinsului din orizontal, care, mai mult ca sigur, a fost exercitiul tau favorit… inca din liceu!

muschi-pectorali

Quick tip: Nu lasa deltoizii anteriori sa preia miscarea!

Una dintre greselile pe care le poti face urmand sfatul de mai sus, este lasi deltoizii anteriori sa preia intreaga miscare si presiune a impinsului la inclinat. Este o gresala extrem de comuna si des intalnita in salile de antrenament. Cum sa nu pici in capcana?

Nu pozitiona banca prea inclinat! Daca se foloseste un unghi mai mare de 30 de grade al inclinatiei bancii de impins, atunci umerii anteriori vor prelua o mare parte din efort, scazand drastic eficienta exercitiului pentru pectoralul superior.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole recomandate