Fa-i sa creasca! (IV)

0
311
gambe

Coapse

Extensiile pentru coapse, fandarile si alte exercitii de izolare sunt parte importanta in programul de antrenament pentru coapse, insa miscari compuse, precum genuflexiunile sau presa, sunt cele care dezvolta cu adevarat picioarele.

Daca femuralii tai sunt in urma si ai facut flexii la aparat sau indreptari cu picioarele drepte pana nu ai mai putut, atunci ai nevoie de altceva decat izolarea sau blocarea genunchiului. Iti recomand sa incerci genuflexiunile la aparatul Smith. Stai drept sub bara, cu talpile pozitionate mult inainte. Cobori indoind genunchii, cu spatele drept, pana atingi cu fundul podeaua. Apoi urci doar pana la jumatate, pentru ca mai mult ar implica cvadricepsii si pe noi ne intereseaza numai femuralii aici. In partea de jos vei simti gluteii lucrand bine, dar dupa cativa centimetri din cursa tensiunea se va muta pe femurali. Nu ai nevoie de o greutate prea mare, incepi cu bara goala mai intai si ajustezi.

Gambe

gambeCu multi ani in urma, am urmarit si am discutat despre antrenarea gambelor cu culturisti precum Arnold, Steve Reeves, Larry Scott si altii. Am adunat informatii care iti pot garanta o crestere a gambelor la limita potentialului genetic.

Toate exercitiile pentru gambe e bine sa fie facute in adidasi usori, dar mai bine doar in sosete sau piciorul gol. Cand faci ridicarile pe varfuri, tine genunchii blocati, cu femuralii intinsi la maximum.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

Acest lucru va creste tensiunea pentru gambe. O mai buna intindere a femuralilor se obtine facand magarul fata de ridicarile din stand clasice. Majoritatea salilor de acum au un astfel de aparat, dar, daca nu exista, fa varianta cu un partener calare pe sale. Imediat dupa terminarea unei serii, incearca sa te ridici pe degetele de la picioare, precum balerinele. Astfel vei lovi o parte a gambei care nu a mai fost folosita niciodata. Numarul de serii trebuie sa fie mai mare, in jur de 20 de repetari.

Abdomen

Este singura parte a corpului pe care o poti antrena fara sa ai nevoie de un echipament specific. Crunch normal sau inversat sunt suficiente pentru niste abdominali decenti. Pentru o forta si masa mai mare a lor, foloseste un disc sau o gantera plasata in spatele capului la crunchul normal si o banca inclinata pentru cel inversat. Rezultatul final il poti vedea dupa ce tii o dieta ca pentru concurs.

Florin Uceanu

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.