Femurali

0
576
femurali

femuraliFemurali – flexii la aparat din pozitia intins

Fara indoiala, este cel mai popular dintre cele doua exercitii. Asta si din cauza ca aparatul era prezent in salile de forta inca de la inceputuri, de cele mai multe ori fiind conceput astfel incat sa se poata lucra si cvadricepsii prin extensia coapsei. Dar, chiar daca esti familiarizat cu acest exercitiu, iata niste sfaturi pentru a scoate totul din el:

  • pastreaza o usoara indoire a picioarelor la startul fiecarei repetari; astfel vei pastra tot timpul tensiune in femurali, iar genunchii sunt protejati de accidentari
  • incearca sa mentii partea superioara a coapsei lipita de banca si focalizeaza miscarea in femurali
  • evita sa privesti in sus, tine capul si coloana intr-o pozitie neutra, fara miscari bruste pe timpul executiei

Femurali – flexii la aparat din pozitia sezand

De la prima repetare simti cum iti lucreaza femuralii. Majoritatea aparatelor permit reglarea pozitiei de lucru in trei puncte: suportul pentru spate, padul pentru coapse si bratul aparatului. Cel din urma, trebuie sa fie reglat astfel incat, in pozitia de start, coapsele sa nu fie perfect intinse. Un aparat bine facut nu trebuie sa permita ca picioarele sa fie perfect intinse la pozitia de start, oricat incerci sa reglezi pozitiile. Astfel esti protejat de hiperextensia genunchiului, ai un mai bun control al miscarii mai ales cand te apropii de epuizare. Padul trebuie sa fie confortabil, sa-ti tina coapselor in pozitie, dar sa-ti lase putin spatiu de miscare, nu sa fie fix. In fine, suportul pentru spate trebuie sa-ti asigure un bun sprijin pentru spatele inferior. Totusi, unii culturisti se apleaca mult in fata, strangand cu mainile suportul padului, cand coapsele sunt aproape intinse pentru a pune o si mai mare tensiune pe femurali. Aceasta tehnica este buna cat timp pastrezi spatele inferior lipit de spatar.

Femurali – intins vs sezand

Concluzia: din cele doua exercitii, varianta din sezand este mai eficienta pentru femuralii interni. La flexiile din intins, pozitionarea picioarelor fata de trunchi fiind relativ pe aceeasi linie, bicepsul femural (femurali externi) lucreaza mai mult. Cand faci varianta din sezand, picoarele se afla la un unghi de 90 de grade cu trunchiul, pozitie care streseaza mai mult femuralii interni (semitendinos si semimembranos). Asadar, daca femuralii tai interni se afla in urma ca dezvoltare, ia un loc.

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.