Bicepsii femurali – printre cele mai neglijate grupe musculare

1
2086
bicepsii-femurali

bicepsii-femuraliCei mai uimitori femurali din toate timpurile au apartinut celebrilor Tom Platz si Mike Francois. Bicepsii lor femurali erau foarte lungi si partea din spate a genunchilor era acoperita cu muschi.

Pe de alta parte, poti foarte bine sa ai bicepsi scurti, cum este cazul lui Ronnie Coleman. Desi si-a dezvoltat foarte bine femuralii, ei nu vor fi niciodata la fel de impresionanti ca ai celor doi mai sus-mentionati.

Cand Tom Platz poza din lateral, extensia tricepsului sau extensia pieptului, aproape ca nu exista loc liber intre gamba si bicepsul femural.

Cum poti lucra bicepsii femurali

Din pacate, nu se poate face nimic pentru a lungi bicepsii femurali. Daca sunt lungi din nastere, trebuie sa muncesti din greu pentru a-i dezvolta, iar daca sunt scurti, trebuie sa lucrezi si mai „tare”.

Alaturi de gambe, bicepsii femurali sunt printre cele mai neglijate grupe musculare. Un culturist cu cvadricepsi uriasi si femurali plati arata ridicol. Din lateral, cand prezinti extensia toracelui, masa femuralului trebuie sa fie cam jumatate din masa cvadricepsilor.

La femei, bicepsii femurali rotunjiti sunt foarte sexi si completeaza perfect o pereche de fesieri bombati.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein

Femuralii sunt o grupa musculara destul de mare, mai mare decat tricepsul si bicepsul bratului la un loc. Dar ganditi-va cate serii faceti pentru brate, comparativ cu cate faceti pentru bicepsii femurali. Lucrati bicepsii femurali cu aceeasi intensitate cu care lucrati bratele?

Din pacate, raspunsul este, de cele mai multe ori, nu. Asta explica de ce atat de multi culturisti au lacune in ceea ce priveste aceasta parte a corpului. Trebuie sa constientizati necesitatea dezvoltarii bicepsilor femurali pentru a fi in proportie corecta cu restul piciorului si sa reconsiderati programul de antrenament destinat acestui muschi.

Efectuarea catorva serii la sfarsitul programului de antrenament, pentru coapse si gambe, nu va rezolva problema.

Trebuie sa-ti antrenezi bicepsii femurali in aceeasi zi cu cvadricepsii?

Nu este o idee rea sa dedici bicepsilor femurali o zi separata. Un antrenament pentru femurali nu este la fel de greu ca unul pentru cvadricepsi, dar femuralii sunt printre cele mai socitate grupe musculare datorita masei lor.

Pe de alta parte, Tom Platz nu isi antrena niciodata bicepsii femurali separat de cvadricepsi. Daca sunteti cu adevarat deficitar la bicepsii femurali, este bine  sa-i antrenati separat sau imediat dupa cvadricepsi.

Cu exceptia unei parti, bicepsul femural este un muschi biarticular, ceea ce inseamna ca putem folosi relatia elogant – tensionat, care spune ca un muschi complet intins este mai slab decat atunci cand este complet contractat. Undeva, intre aceste doua extreme, muschiul are un punct unde are forta maxima, iar in aceasta zona trebuie lucrat cel mai des pentru a dezvolta masa musculara rapid.

La fel ca in alte cazuri, este mai bine sa lucrezi cate un picior, pe rand, pentru ca esti mai puternic atunci cand procedezi asa. In general, marii campioni fac mai intai flexii la aparat, apoi indreptari cu bara, cu genunchii drepti si cu talpile apropiate si paralele. Combinarea acestor doua exercitii este foarte buna deoarece primul solicita femuralii, in special in pozitia de elongatie maxima, si deloc in cea de contractie maxima. Cel mai bine este ca, atunci cand faceti indreptari pentru femurali, picioarele sa fie totusi indoite din genunchi, nu complet drepte, pentru a proteja genunchii. Cate 4-8 serii din fiecare exercitiu, in functie de experienta si vechimea pe care le ai, vor fi suficiente pentru obtinerea unui biceps femural de exceptie.

dupa Ironman

 

 

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

1 COMENTARIU

  1. Salut, m-am intins la o minge la tenis de picior si a trosnit ceva la bicepsul femural, si n-am mai putut juca, durerea a persistat, dar dupa o saptamana m-am dus la un minifotbal si am cam fortat ce-i drept, seara m-a durut destul de tare, a doua zi mi-a aparut o vanataie cat palma aproape si s-a si umflat si ma doare ingrozitor daca ma ating….ce poate fi, ruptura sau intindere ? Si ce-mi recomandati….??? Multumesc

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.