Flexia gambei pe coapsa cu o gantera

0
2210

Ce inseamna un corp de revista? Echilibrul tuturor grupelor musculare ar trece drept unul dintre cele mai plauzibile raspunsuri. Cu cat avem dezvoltati, in egala masura, muschii corpului, cu atat vom fi mai aproape de forma ideala. Precum in natura, unde echilibrul defineste perfectiunea, asa si se intampla si cand vine vorba despre aspectul fizic, unde grupele musculare ar trebui sa fie cat mai proportionale, pentru asa-numitul corp de vis.

Intelegem prin asta ca dezvoltarea musculara a picioarelor ar trebui sa fie la fel ca aceea a trunchiului, ceea ce, din pacate, in foarte multe cazuri, nu este asa. Sunt insa multi care, fiind constienti de importanta echilibrului muscular al partilor corpului, au implicat picioarele in antrenamentele lor la fel de mult ca pentru partea superioara. Cu precadere insa, accentul cade pe antrenarea cvadricepului si mai putin pe bicepsul femural. Acest lucru se intampla si pentru ca genuflexiunile sunt unul dintre cele mai folosite exercitii in antrenamentul picioarelor si stimuleaza dezvoltarea cvadricepsului in detrimentul femuralului.

In afara de indreptarile pentru femural, multi dintre noi folosesc alt exercitiu de baza pentru dezvoltarea acestuia, de aceea vin cu urmatorul exercitiu: flexia gambei pe coapsa, cu gantera.

Cum sa efectuezi exercitiul?

flexia-gambei-cu-o-gantera

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

Acest exercitiu se poate face cu ajutorul bancii Scott sau folosind orice alte puncte de sprijin ce vor permite o executie corecta si cat mai comoda. La banca Scott, partea reglabila, pe care ne asezam, o putem folosi fixand in ea zona de deasupra rotulei piciorului implicat, iar partea superioara a locului, unde tinem bratele pentru a izola bicepsul in flexie, o vom folosi pentru a sprijini palmele, care vor sustine corpul intr-o pozitie cat mai comoda.

Trebuie insa sa fii foarte atent cand fixezi gantera la nivelul gleznei pentru ca aceasta sa nu cada in timpul exercitiului. Poti astfel folosi si plexia plantara, adica tragerea inspre gamba a calcaiului. Este de preferat ca discurile ganterei folosite sa aiba o circumferinta mai mare pentru o mai buna fixare. Folosirea unor saculeti de nisip va ajuta, de asemenea, la ingreunare, dar si impotriva frecarii greutatii de glezna. Recomand efectuarea a 4-5 serii a cate 12-15 repetari.

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.