Antrenament pentru deltoizii posteriori

7
1233
Antrenament pentru deltoizii posteriori

Antrenament pentru deltoizii posteriori

Deltoizii posteriori, departe de a fi o prioritate…

In timp ce pentru partea din fata si cea laterala a deltoizilor culturistii aloca multe serii si se straduiesc din greu sa gaseasca solutii pentru a progresa, pentru deltoizii posteriori nu dedica nici pe departe aceeasi atentie sau efort.

Si nu fac bine. Doar o dezvoltare buna a deltoizilor posteriori face ca umerii sa arate cu adevarat impresionant, in special atunci cand sportivul este privit din lateral sau din spate.

Un studiu efectuat de specialistii germani arata faptul ca majoritatea culturistilor ar trebui sa aloce de 8 ori mai multe serii deltoizilor posteriori pentru a-i aduce la acelasi nivel cu restul umarului.

Dar, din pacate, de cele mai multe ori nu se intampla asa. Cateva serii, si acelea facute fara prea mult entuziasm – atat dedicam deltoizilor posteriori. Desigur, pentru partea din fata si pentru cea laterala a deltoizilor nimeni nu uita sa faca multe serii de impins cu bara, cu gantere, fluturari laterale cu gantere, la scripeti etc.

Exercitii pentru deltoizii posterior si mod de executare

Pentru deltoizii posteriori, cele mai folosite exercitii de catre profesionisti sunt fluturarile din aplecat cu gantere. Secretul e sa rasucesti ganterele, pe masura ce urca, pentru a ajunge cu degetul mic ceva mai sus decat celelalte.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

32 LEI

COMANDA ACUM

De asemenea, din programele de antrenament ale marilor campioni, am observat ca stilul lor de executie e undeva intre fluturari si ramat cu coatele departate de corp. Cu alte cuvinte, fluturarile sunt facute cu coatele destul de indoite. Acest lucru permite o contractie mai puternica si, datorita reducerii lungimii parghiei, posibilitatea folosirii unor greutati mai mari. Cel putin primii 10 de la Mr. Olympia fac asta.

O varietate interesanta mi s-a parut cea a germanului Markus Ruhl, care facea fluturari din aplecat, culcat pe burta pe o banca orizontala sau usor inclinata.

Daca esti deficitar in zona deltoizilor posteriori ar fi bine sa incepi cu acestia antrenamentul umerilor. Stiu ca nimeni nu face asa, dar fii tu mai inteligent decat ceilalti!

Numarul ideal de serii poate fi undeva intre 6 si 10 daca efectuezi un singur exercitiu. Eu am inceput sa imi dezvolt deltoizii posteriori abia cand am trecut de la 4 serii la 10 pentru acest exercitiu.

Tu cum iti antrenezi deltoizii posteriori?

Florin Uceanu

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

7 COMENTARII

  1. Eu imi antrenez deltoizii posteriori facand 6 serii a cate 12-15 repetari de fluturari din aplecat. Urmatorul exercitiu fiind la cabluri ..si la acesta fac tot 6 serii.

  2. Cel mai usor mod de a dezvolta posteriorii este sa incepi cu ei primii antrenamentul, de ex: la umeri incep cu fluturari inversate la cablurile superioare 4×15 rep. Pare putin dar la mine a dat roade, este o grupa mica, 4-6 serii sunt indeajuns.

  3. deltoizii posteriori ii antrenez cu primul exercitiu de 4 serii de fluturari din aplecat crescand treptat greutatea astfel incat la a 3-a serie sa ajung la maximum de greutate cu care pot face. ultima serie o fac descrescator cu cele 3 greutati flosite la seriile anterioare(se pot folosi alte 3 greutati putin mai usoare pentru inceput). Al 2.lea exercitiu este din sezut flturari la aparat(cel la care se pot face si fluturari pentru piept) acelasi principiu de crestere al greutatilor pana la a 3.a serie si ultima cu o greutate la jumatate.

  4. e bine sa faceti 1-2 serii a cate 20 de repetari dar nu pana la epuizare (incalzire) dupa care sa treceti la cele 4 seturi propriu zise….pentru ca deltoizii inferiori nu sunt incalzilti asa de bine…si riscati sa pierdeti 2 seturi grele doar trimitand sangele acolo….ca doar la ultimele 2 el sa lucreze …..bine…asta se aplica si la cei din fata ( eu sper ca nimeni nu mai incepe seturile direct cu greutati mari fara sa se incalzeasca bine)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.