Exercitii pentru umeri

2
1849

Exercitii pentru umeri de la profesionisti

Vrei umeri rotunzi, plini ca niste jumatati de mingi?
Hai sa vedem ce exercitii pentru umeri se utilizeaza peste Ocean. Inca se mai folosesc cu succes serii multiple cu greutati mari, la exercitii compuse, ca impins deasupra capului cu bara sau cu ganterele din sezand si ramat vertical cu bara, dar si miscari de izolatie cu greutati mici si pauze foarte scurte. De asemenea, la deltoizi pare sa aiba un efect foarte bun seriile cu greutati descrescatoare si seriile de preobosire a musculaturii umerilor. In acest fel, umerii sunt supusi unui antrenament cu stimuli foarte variati.

Exercitii pentru umeri – izolare si multe repetari

Folositi un timp doar impinsurile si ramatul vertical, cu greutati mari, repetari putine. Cam 6 antrenamente, apoi treceti la un antrenament de volum, cu exercitii de izolare si multe repetari.
Iata un exemplu de exercitii pentru umeri:
1. Fluturari laterale cu o singura mana (cu o gantera) pentru 6-8 repetari
Pauza,10 secunde
2. Fluturari laterale cu aceeasi mana, dar cu corpul inclinat. Asezati-va lateral pe o banca inclinata la 30-45 de grade, 10-12 repetari
Pauza, 10 secunde
3. Fluturari laterale cu cablu, 12-15 repetari

Fiecare repetare trebuie sa dureze 6 secunde la primul exercitiu, 4 secunde la al doilea si 3 secunde la al treilea.
Repetari si cu celalalt brat.
Dupa acest triset, faceti pauza 2 minute si reluati de inca 2 ori cu fiecare brat. Dupa 6 antrenamente, treceti inapoi la impinsuri.

Florin Uceanu
18 titluri de campion national

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

 


 

 

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

2 COMENTARII

  1. trebuie o forma stricta la impinsuri deasupra capului (adica cu coatele cat mai in spate) caci este foarte usor sa implicati mai mult deltoizii anteriori si mai putin cei mediani 😀 Este un exercitiu de baza in cazul acesta pentru partea mediana a deltoidului

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.