Saritul corzii – un exercitiu cardio bun pentru culturisti

0
1132

saritul-corziiSaritul corzii este un exercitiu aerobic sigur, eficient, usor de controlat si de masurat si care consuma un timp minim.

Il poti face oriunde, ceea ce inseamna ca poti sa-l faci si in casa atunci cand vremea este nefavorabila sau cand nu poti merge la sala.

Cel mai bun moment pentru a sari coarda este dupa antrenamentul cu greutati pentru tot corpul, atunci cand esti deja obosit si transpirat si sistemul respirator lucreaza din greu. In acest moment, este nevoie de foarte putin timp pentru a obtine beneficii maxime in urma saritului corzii.

2 metode bune pentru saritul corzii:

1. Numara sariturile. Doua serii de 200 de sarituri sunt adecvate cand le faci dupa un antrenament cu greutati. Nu depasi niciodata 400 de sarituri pe serie.

2. Cronometreaza sesiunea de antrenament. Doua sesiuni de 2-5 minute fiecare sunt suficiente.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

32 LEI

COMANDA ACUM

Este recomandat sa sari coarda pe o podea ferma, dar nu si dura. Daca trebuie sa sari pe una dura pentru ca nu ai incotro, este nevoie sa poti neaparat pantofi sport de calitate, altfel risti sa te ranesti.

Dr. Serban Damian, vorbea in cadrul unui articol despre beneficiile cardio pe care le are saritul corzii enumerand urmatoarele beneficii: antrenarea sistemului cardiovacular, autocoordonarea si echilibrul. De asemenea, saritul corzii poate fi o excelenta metoda de slabit, dar si de tonifiere deoarece implica toate grupele musculare.

Asa cum am afirmat si mai sus, este important insa, mai ales in cazul in care prelungesti saritul corzii la mai mult de 10 minute, sa ai incaltaminte sport adecvata, cofortabila, care sa nu te lase cu dureri de talpi, intinderi sau entorse.

Dr. Serban Damian recomanda inceperea unui program de 5 minute de antrenament, de 3 ori pe saptamna pentru ca dupa ce avansezi (la cateva saptamani) sa maresti treptat durata pana la 20-30 de minute.

 

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.