Antrenamente Arnold: antrenamentul pentru umeri

11
5351

antrenamente arnold

Antrenamente Arnold – in spatele fizicului de invidiat

Arnold a avut niste deltoizi care sa se ridice la nivelul de dezvoltare exceptional la care se situau bratele sale, dar latimea umerilor sai era impresionanta din cauza structurii osoase. Stiind acest lucru, el a muncit foarte mult pentru a echilibra dezvoltarea umerilor cu cea a bratelor si a reusit in mare masura.

Iata abordarea lui Arnold, asa cum o descrie chiar el in cartea sa, “Enciclopedia culturismului modern”.

“Daca umerii sunt un punct slab al fizicului tau, ajusteaza-ti antrenamentul pentru a face mai multe serii si mai multe exercitii pentru deltoizi si utilizeaza cat mai multe metode de soc posibile pentru a lucra zona cu intensitate maxima.

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

Imi place sa utilizez metoda seriilor cu greutati descrescatoare pentru umeri. La gantere, incepi cu o greutate mare si, fara pauza, cand nu mai poti, continua cu o pereche mai usoara, apoi inca una si mai usoara. La aparatele cu placi, muti cuiul de cateva ori, pe masura ce obosesti.

Alta cale pentru accelerarea dezvoltarii deltoizilor este efectuarea de superserii cupland exercitiile de impins cu unele de fluturari, de exemplu impins cu bara deasupra capului urmat fara pauza de ridicari de gantere in fata corpului sau ramat cu bara pentru umeri.

Pentru un antrenament cu adevarat intens, incearca sa faci superserii formate din 3 exercitii: impins (cu bara, gantere sau la aparate), urmat de ridicari de gantere in fata corpului si apoi ramatul vertical cu bara.”

Antrenamente Arnold: secretul pentru umeri dezvoltati

Antrenare adeltoizilor posteriori (partea din spate a umarului) avea si o componenta secreta la Arnold, pe care colegii lui de antrenamnt de atunci nu o stiau: “Ca o cale de a genera mai multa dezvoltare in deltoizii posteriori, obisnuiam sa las o gantera usoara, cam de 8-9kg sub pat si primul lucru pe care il faceam dimineata erau 5 serii de fluturari din aplecat cu fiecare mana, fara oprire. Aceste serii nu le consideram ca parte a antrenamentului meu obisnuit.”

Antrenamente Arnold pentru umeri

antrenamente arnold
Iata cum antrena umerii, in anumite perioade.

Antrenamente Arnold:

Superseria 1

– impins cu gantera, 5 serii a 10, 8, 8, 8, 6 repetari;

– fluturari laterale la scripete cu o mana, 5 serii a 10 repetari.

Superseria 2:

– ridicari de gantere in fata, 5×8;

– fluturari la cabluri incrucisat, 5×8.

Superseria 3:

– ramat pentru umeri cu prize larga, 5×8;

– fluturari cu gantera din culcat lateral pe o banca inclinata, 5×10.

Florin Uceanu

18 titluri de campion national

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

11 COMENTARII

    • evident ca este vb de un antrenament pentru cei de mult trecuti de debut in sala. insa, putem oricand fura cateva exercitii si idei ptr a le incerca in planul nostru… cel putin de control. Eu unul incerc sa lucrez umerii din toate unghiurile si pozitiile posibile, cu miscari de tras, impins si fluturat. nu trebuie greutate prea mare sa realizezi ca fnctioneaza. spor!

  1. Ceea nu scrie in articol, este lucrul cel mai important in ceea ce-l priveste pe un culturist profesionist, inclusiv pe Arnold, adica steroizii !!!!!!!

  2. eu trag de fiare de 4ani.nu am luat nik,nici makr suplimente(proteine,carbohidrati..) dar steroizii…doar ce am mankt eu natural. grupele pe kre am tras mai mult adik pe spate si piept se cunoaste de la o posta ca sunt mai dezvoltate fata de restul grupelor musculare..asa k dak bati mai mult pe o grupa musculata se dezvolta mai mult nu k trb sa iei neaparat sterozii k sa cresti.trb sa muncesti mult,sa ai o alimentatie echilibrata si sa ai rabdare dak vr sa te faci mare..o masa musculara frum nu creste peste noapte

    • si plus de asta steroizii iti termina organismu..iti ataca inima,ficatu..lucreaza natural si o sa.ti fie mult mai bn si nu trb sa fi dezvoltat ca un taur k sa fi frumos

  3. Man, eu nu va inteleg pe multi dintre voi. Daca vedeti un om mare imediat sariti cu prostii dinastea cu steroizi si aiureli. Da, in ziua de azi multe „animale” dinastea sunt plini de steroizi si alti derivati. Arnold avea si o gena care l-a ajutat, in plus a lucrat mult ca sa arate el asa. Daca iei steroizi nu iti cresc muschii asa instant.

    @bogdan Te ataca pe tine steroizii, creierul. Steroizii au ca efect secundar atrofierea testiculelor :-?? si nimic mai mult. Si alte mancaruri nesanatoase iti ataca inima si organele vitale, pe care multi le mancam zilnic fara sa stim.

    • conform studiilor ,un om nu poate pune pe el mai mult de 25 kg de muschi,curat. Arnol si restul au dublu sau mai mult. Deci, nici unul care arata asa ,indiferent cati ani ar trage,fara stero nu ajunge asa in veci

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.