Care este cel mai bun moment pentru a efectua exercitii pentru abdomen

0
1101

exercitii-0abdomenToata vreti sa aveti un abdomen plat, indiferent daca esti barbat sau femeie. La barbati insa, odata cu inaintarea in varsta, burta incepe sa devina o problema destul de vizibila. Tocmai de aceea, barbatii trebuie sa acorde o atentie deosebita acestei parti ale corpului.

Multi dintre voi insa, viseaza la acel six packs, iar acest icon al masculnitatii este, fara indoiala un rezultat al dietei si al antrenamentelor constante. Pentru a putea sa vezi acele linii care se deseneaza perfect in jurul abdomenului, afla ca nu e posibil decat daca nivelul de grasime este undeva sub 10% la barbati si 16% la femei.

In ceea ce priveste antenamentul, ia in considerare exercitii cat mai variate daca vrei sa maximizezi dezvoltarea abdomenului. Daca ai ales exercitii unde poti sa faci fara probleme 20 de repetari, atunci ar trebui sa alegi ceva mai greu, sa gandesti in ansamblu si sa alegi un antrenament complex, care imbina mai multe exercitii si care sa-ti permita sa faci cu greu 20 de repetari.

Exercitii pentru abdomen – exista un moment ideal pentru efectuarea lor?

Nu exista un raspuns general-valabil, dar exista cateva optiuni pe care ai putea sa le iei in considerare:

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein
IDEAL PROTEIN

Concentrat hiperproteic cu absortie in doua trepte de viteza, bogat in glutamina si aminoacizi cu catena ramificata (BCAA).

31 LEI

COMANDA ACUM

Exercitii pentru abdomen la sfarsitul antrenamentelor de forta si cardio. Principalul avantaj pe care il are acest program cu „abdomene la sfarsit” este ca nu ai nevoie de atat de multa energie cata trebuie sa ai pentru exercitii mai complicate, cum sunt cele de forta, genuflexiuni sau ridicari de greutati, haltere, etc. Asta inseamna ca, desi ai muncit destul de mult, inca mai energia pentru a incheia antrenamentul cu un set pentru adomene.

 Exercitii pentru abdomen in timpul exercitiilor cardio si de forta. Daca vrei sa efectuezi exercitiile pentru abodomen in mod eficient, atunci poti sa le folosesti drept „pauza” pentru alte exercitii. De exemplu, poti sa faci un set de flotari intre seturile de tractiuni la cablu. Asa vezi reusi sa ai un antrenament mai eficient raportat la timpul de lucru, iar frecventa cardiaca nu se va schimba pe parcursul antrenamentelor. Cei care vor sa slabeasca, ar trebuie sa incerce acesta varianta pentru ca duce la arderea caloriilor.

Exercitii pentru abdomen la inceputul antrenamentului.  Aceste exercitii implica de obicei miscarea coloanei vertebrale, un coplex care contine 33 de oscioare numite vertebre. Facand exercitii pentru abdomen la inceput, vei reusi sa pui in miscare coloana pentru o mai mare mobilitate pentru efectuarea unor exercitii mai grele. Pe de alta partea insa, fortarea coloanei vertebrale la inceput de antrenament poate reduce stabilitata ei pentru executarea in siguranta a unor exercitii precum genuflexiunile cu bara sau exercitiile cu haltera.

Exercitii pentru abdomen intr-o zi separata. Este o optiunea excelenta daca esti focusat pe aceasta parte a corpului. Inainte sau dupa antrenament, esti mai epuizat, iar daca abdomenul tau este ceva mai  pufos in acest moment, atunci sa dedici mini-sesiuni de antrenament pentru abdomen poate fi o solutie buna din mai multe puncte de vedere: a) ai mai mult timp pentru exercitiile mai importante; b) iti permite sa te concentrezi exclusiv pe dezvoltarea acelui „six packs”. Daca alegi sa faci asta, asigura-te ca faci cateva minute de incalzire la inceput, pentru a te feri de accidente.

In concluzie nu exista „cel mai bun timp pentru antrenarea abdomenului” – depinde foarte mult de ceea ce ai nevoie si de ceea ce crede antrenorul tau personal. Noi am avut grija sa precizam care sunt avantajele fiecarui „moment” in parte. Alegerea este a ta:)

dupa Fitness&Power

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.