Interviu cu Dan Cirstea

13
2301

Data biografice:

Anul nasterii: 1989
Inaltime: 1,73 m
Greutate: 80 kg

Palmares:
– finalist la CN de culturismjuniori 2008

Cand te-ai apucat de culturism si de ce?

– M-am apucat de culturism la varsta de 16 ani. M-am dus cu un prieten din curiozitate si din placerea de a face antrenamente, nu asteptam progrese imediate, ca majoritatea incepatorilor. Muschii se fac in timp si cu rabdare!

Cum arata programul de antrenament, pe zile, cate exercitii si cate serii pe grupa faci?

Produse pentru masa musculara - Ideal Protein

– Antrenamentul meu arata astfel: luni – piept + umar lateral, marti – coapse, miercuri – gambe + abdomen, joi – spate + umar posterior, sambata – biceps + triceps si duminica – pauza. Fac cate 4 exercitii pe grupe, cum ar fi pieptul si spatele; 3 exercitii pentru biceps, triceps, cvadriceps, biceps femural, gambe; 2 exercitii pentru abdomen, umar lateral, umar posterior. Cate 4 serii la primul exercitiu pe grupa, apoi continui cu cate 3 serii.

Ce grupa musculara preferata ai?

– Dintre toate grupele, imi place cel mai mult sa antrenez pieptul.

Un exemplu de antrenament pentru piept?

– Impins cu bara pe plan inclinat, 4 serii, impins cu gantere pe plan declinat, 3 serii, fluturari pe plan orizontal, 3 serii, fluturari la cabluri, 3 serii. Antrenamentul difera de la saptamana la saptamana. Nu fac niciodata aceleasi exercitii, in aceeasi ordine, de 2 ori consecutiv.

Ce recorduri ai la antrenament?

– Nu am facut niciodata antrenamente „record”, maximale de 1 repetare, fac minimum 4-5 repetari pe exercitiu. Genuflexiuni, 7 repetari cu 220 kg (semi), 8 repetari complete cu 180 kg; impins orizontal cu bara cu 140 kg pentru 5 repetari, impins inclinat cu 130 kg pentru 5 repetari, tractiuni la liber cu greutate adaugata de 35 kg pentru 8 repetari.

Ce mananci intr-o zi?

– Acum sunt la regim si mananc: masa 1 (ora 7:30) – 48 g izolat proteic din zer + 50 g fulgi de ovaz; masa 2 (ora 9:00) – 1 grepfrut + 10 aminoacizi din zer; masa 3 (ora 10:00) – 5 albusuri + 24 g proteina din zer; masa 4 (ora 12:30) – 48 g izolat proteic din zer; masa 5 (ora 14:30) – 250 g piept de pui + 50 g orez (cantarit nefiert); masa 6 (ora 17:00) – 48 g izolat proteic din zer; masa 7 (ora 19:00) – 250 g piept de pui + 200 g cartofi (copti sau fierti); masa 8 (ora 20:30) – 150 g piept de pui + 100 g fasole verde sau mazare; masa 9 (ora 21:30) – 150 g peste; masa 10 (ora 23:00) – 48 g caseina (proteina cu absorbtie lenta); ora 23:15 – somn.

Deci regimul se face mancand?

– Da!

Pe cine ai ca model?

– Stan Mcquay.

Ce planuri de viitor ai?

– Am in plan castigarea Campionatelor Nationale de culturism juniori 2009, la categoria 75 kg, sa urmez Facultatea de Educatie Fizica si Sport si sa-mi gasesc un job, pentru ca acest sport este foarte costisitor. Anul viitor am in plan participarea la Campionatele Europene. As dori sa le multumesc, pentru sprijinul si sfaturile care mi-au fost foarte folositoare, fratilor Marasoiu, lui Daniel Chivu si lui Marius Mitrache.

 

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.
Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Informaţiile publicate de topculturism.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor. Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul TopCulturism.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva TopCulturism.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

13 COMENTARII

  1. nu am citit tot articolul ci doar ceea ce mananca intr o zi. dar baiatul asta in afara de a manca si a se antrena alta activitate nu mai are: gen facultate, serviciu?

    • Dupa cum a zis si el vrea sa isi gaseasca o slujba si sa urmeze o facultate …scrie in articol .
      Abia a terminat scoala cu timpul isi gaseste el si un serviciu .bine macar ca are o activitate care il mentine si sanatos

  2. Pe smecheru asta l-am mai vazut o data in revista acu vreo 2 ani parca,si stiu uimirea de pe fata mea cand am vazut ca in 2 ani baiatu facea genuflexiuni cu peste 200 kile. Asta baga seroidu in el de ii crapa vena si cristian neagu il lauda ca fiind natural. Mi se face scarba cand vad mizerii d’astea pe articole care le citesc si oamenii care nu au ochi ptr culturism. E asta natural cum era si viorel marasoiu la nationalele de acu 2 ani,sau ristea cand participa la musclemania mr univers(a se lua in considerare ca muclemania in mod oficial e competitie strict pentru naturali)
    Dopati sunt garla prin tara,doar ca nu ii vezi pe toti in revista.

  3. o sa faci 200 geno natural cand mi-oi vedea eu spatele.
    nici intr-o viata nu o sa poti face cu 200 geno natural.
    e lucru dovedit stiintific.
    iar 100% toti culturistii se dopeaza , nu e un lucru rau si eu ma dopez dar macar recunosc sau tac din gura da nu sustin ca sunt natural din gaura de sarpe.

  4. Pentru Taz care a scris mai sus,mai omule 200 la genu nu este deloc average dupa 2 ani ,asta daca nu ai suplimentatia necesara din capul locului,incepi de la varsta cand ai secretiile hormonale la maxim,si neglijezi alte aspecte ale vietii,fiindca nu poti dormi/manca/antrena corect daca nu este pe primul loc sportul,si toti stim cum este prin liceu cu meditatii,ore aiurea,eventual trezit dimineata ca sa nu mai zic de pregatirea pentru bac;asta ca sa nu zic cum este mai tarziu de liceu.Iar pe mine personal ma deranjeaza prea mult ipocriuzia din tara asta si anumite personalitati din domeniu care numesc pe baietii astia „naturali” cand ei nu sunt nici pe aproape.D’aia exista preconceptii si prejudecati despre culturisti cand pe reviste nu apar decat dopati. Si aici nu este vorba de invidie,pur si simplu unu care trage de fiare natural,ca sa zic asa,cand se vede cu prietenii sau alte persoane cunoscute si aude povesti despre „fat frumos care creste intr-un an cat altii in 3” cum crezi ca-i pica ,cand el stie ca face tot ca la carte ,e disciplinat,investeste,sacrifica,si tot pe locul 2 iese. Si sa nu se mai mire lumea ca baga baietii tineri cu una cu doua seringa in vena ca sa creasca muschiul,ca nu toti practica sport doar pentru ei,mai sunt si cei care au anumite obiective ce nu tin de filozofia de viata impusa de culturism,si nu vor sa ajunga in situatia naturalului mai sus mentionat.Si apropos de culturisti…ristea,cel mentionat mai sus,a murit acu 2 luni ,cu 2 zile inainte de Natural Mr. Univers .Crezi ca a murit de natural ce era? Eu respect sportivii de performanta dar nu-i suport pe cei ce nu spun lucrurilor pe nume.

    • buna baieti.ce a spus elvis este adevarat.este un sport ff scump.si eu am pasit in lumea culturismului.eu va scriu din spania eunt de 7 ani.am 31 de ani 185m si 116kg.stati linistiti ca nu sunt obez.in cele 5 luni de sala am crescut 5 centimetri in brat si va pot asigura ca natural.inainte de antrenament iau cellex de la amix nutricion si dupa antrenament o portie de proteina cfm izolate,si atata.am in brat 43 cm bineinteles nu sunt definit,dar acuma sunt in perioada de definire,pt.ca nu vreau sa slabesc dintruna treptat este mai bine.eu sunt de constructie mare am oase late si ghinionul de a ma ingrasa ffrepede.la piept inping cu 100kg lejer,lejer si biceps fac 3 serii cu 20 kg pe gantera la 12 repeteri.sa nu ma credeti ca ma laud sunt casatorit nu beau cafea nu fumez si am 4 ani de cand nu mai consum alcool,deci sportivul perfect as zice.as vrea sa-mi recomandati antrenamente,dieta ce ar trebui sa mananc nr de repetari.multumesc frumos

  5. Stati linistiti omul baga stero puternic cu pauza de maxim o luna pe an pe langa si insulina si igh si hgh, insa asa fac toti care vor performanta , altfel nu se poat.
    e

  6. Adevarul e ca nu se poate face culturism de performanta doar cu mancare si suplimente.stero la greu daca te tine,dar riscul e mare,risti pe pielea ta.poti muri oricand.eu nu sunt adeptul steroizilor dar asta e,fie ca ne place sau nu adevarul e in fata noastra.ceea ce e adevarat e ca la 50 de ani esti leguma.uitati-va la Dorian Yates,kevin lavrone s.a.m.d

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.